SneipenStratus Skrevet November 19, 2008 Rapporter Share Skrevet November 19, 2008 Hei, jeg har en volvo v40 2002 modell, og nå har tiden for lengst kommet at jeg skulle ha stilt klokka i dahsbordet i bilen :P men aner ikke hvordan dette skal gjøres? ikke har jeg brukermanuall på bilen heller.. Så er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg stiller denne klokken ? har prøvd å rote litt fram å tilbake :P men roter helt klart på feil sted Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bue Skrevet November 19, 2008 Rapporter Share Skrevet November 19, 2008 Regner med du mener klokka under turtelleren da? I såfall stikker det en pinne ut gjennom glasset i instrumentpanelet ved siden av klokka som du vrir litt på og holder der. Siter [ ] 1999 Alfa Romeo 166 2.0 TS [x] 2001 Volvo V40 1.9D [x] 1996 Volvo 460 1.7i Turbo Intercooler [x] 1974 VW 1300S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SneipenStratus Skrevet November 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 har den under der ja :) skl prøve det :D tusen takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg