David_G Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Dagbladet idag:Lesernes 10 på topp: 1. Mazda 6 (14963) 2. Ford Kuga (9623) 3 .Ford Fiesta (2687) 4 .Audi A4 Avant 2102) 5. Citroen C5 (1746) 6. Volvo XC60 (1623) 7. Skoda Superb (1475) 8. Subaru Forester (1018) 9. Fiat 500 (1004) 10.Nissan Qashqai +2 (815) 10 stk. ingen bmw :P hmm rart de der :P Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Klarer ikke sitte stille lenger.. http://www.ofv.no/foreningssider/ofv_bilsalg.asp Audi solgte nesten dobbelt så mange personbiler som BMW i november. 522 mot 262. Forteller jo litt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Heh. Og hvor mange av de var org. biler?:allrigthbmw: M5en Holzman la ut var da ikke stock den heller ;) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Klarer ikke sitte stille lenger.. http://www.ofv.no/foreningssider/ofv_bilsalg.asp Audi solgte nesten dobbelt så mange personbiler som BMW i november. 522 mot 262. Forteller jo litt.. Det forteller at nordmenn har dårlig smak. Sett siste episode av Top Gear? Der konkluderte Jeremy med at ehh.. Hvordan si det på norsk uten å bli banna.. Nei.. Men uansett. Visse mennesker har gått fra Bmw til Audi. Noe som gjør Bmw til en mer attraktiv bil for oss normale folk som har vært litt bekymret for å bli stemplet. :worshipbm: Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Bmweiere tar seg ikke tid til sånne trivielle ting som å stemme på en eller annen teit undersøkelse på dagbladet.no! Nei, de er ute å skrur de! De har jo ikke tid til bilforumet engang!:ratatatat Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Les denne http://www.dinside.no/php/art.php?id=528479 Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Det forteller at nordmenn har dårlig smak. Sett siste episode av Top Gear? Der konkluderte Jeremy med at ehh.. Hvordan si det på norsk uten å bli banna.. Nei.. Men uansett. Visse mennesker har gått fra Bmw til Audi. Noe som gjør Bmw til en mer attraktiv bil for oss normale folk som har vært litt bekymret for å bli stemplet. :worshipbm: Ja, nordmenn har dårlig smak fordi nærmere dobbelt så mange velger Audi foran BMW.. :thumb Jeg vet ikke hvordan jeg skal svare.. Angående programmer som Top Gear og Autofil så burde man ærlig talt ikke ta alt dem sier så seriøst.. Seertall og penger er det som står i fokus, som om Audi eller BMW pøser inn penger for litt skryt. Eller dem prater direkte dritt om merker, modeller eller mennesker (noe vi seere elsker) for å få opp seertallet, så har det ingenting å bety hvor mye pisspreik det er, bare det skaper seertall. Dessverre har vi dem som kommer å skryter favorittmerket sitt opp i skyene, fordi den nye modellen har koppholdere.. :uhhmmwhat?: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Angående programmer som Top Gear og Autofil så burde man ærlig talt ikke ta alt dem sier så seriøst.. Dette tror jeg var nytt for Nytern :) Dessverre har vi dem som kommer å skryter favorittmerket sitt opp i skyene, fordi den nye modellen har koppholdere.. :uhhmmwhat?: Eller fordi det står et emblem på bakluka, som transformerer en vanlig A4 til en bil som tar seg fram overalt :hellothere: Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Nei, de er ute å skrur de! De har jo ikke tid til bilforumet engang!:ratatatat Les tråden så innser du at den vitsen er gammel! Sååå...:ratatatat back at ya!:worshipbm: Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Eller fordi det står et emblem på bakluka, som transformerer en vanlig A4 til en bil som tar seg fram overalt :hellothere: Eirik Hehe, jeg må innrømme at du traff spikeren på hodet der:thumb Skal innrømme at quattro ikke er uovervinnelig eller "verdens beste".. Men at quattro er blant de bedre, den nekter jeg å gi fra meg! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Ja, nordmenn har dårlig smak fordi nærmere dobbelt så mange velger Audi foran BMW.. :thumb Jeg vet ikke hvordan jeg skal svare.. Angående programmer som Top Gear og Autofil så burde man ærlig talt ikke ta alt dem sier så seriøst.. Seertall og penger er det som står i fokus, som om Audi eller BMW pøser inn penger for litt skryt. Eller dem prater direkte dritt om merker, modeller eller mennesker (noe vi seere elsker) for å få opp seertallet, så har det ingenting å bety hvor mye pisspreik det er, bare det skaper seertall. Dessverre har vi dem som kommer å skryter favorittmerket sitt opp i skyene, fordi den nye modellen har koppholdere.. :uhhmmwhat?: Autofil er søppel. Top Gear er ikke. Selvfølgelig skal ikke Top Gear tas seriøst når de stort sett slakter alt som kommer med audi/vag-emblem :jerkoff: Såå, hvem skal en høre på.. Et episk bilprogram eller en dott i en vw gofle fra ei eller anna bygd der en mest sannsynelig ikke klarer seg med annet enn 40cm bakkeklaring og 4wd?:drive2 Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Dette tror jeg var nytt for Nytern :) Eller fordi det står et emblem på bakluka, som transformerer en vanlig A4 til en bil som tar seg fram overalt :hellothere: Eirik Oi, 14issen med Daihatsu sier at Quattro er greier.. Da MÅ jeg jo bare handle meg en Audi utstyrt med dette fantastiske fiksfakseriet!grinchy Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Og med dette trekker jeg meg tilbake... Å diskutere med dere er som å prøve lære en asparges 7-gangen! :crazysant: Lykke til videre! Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Oi, 14issen med Daihatsu sier at Quattro er greier.. Da MÅ jeg jo bare handle meg en Audi utstyrt med dette fantastiske fiksfakseriet!grinchy Nå har du vell misforstått poenget til Eirik, slik som du har misforstått en rekke andre ting, som f.eks folkeskikk, argumentasjon og forståelse av andres synspunkt. Kjøp deg Audi med quattro du;) Du kommer nok ikke til å angre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 noen drømmebiler:-Bmw 530XD e 60(oppnåelig bil) / BMW M5 e60(ikke opnåelig drømmebil) -Audi RS2 -Audi sportquattro.(eller UR-quattro som noen sier) Sportquattro og UR-quattro er to ganske forskjellige biler... Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg