SpeedWell Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Jeg tror jeg kommer til å bygge om til Golf 3 dash i Golfen min, og da bruker man vel Golf 3 instrumenter? Passer disse rett inn på de gamle kontaktene, eller må ledningsnettet byttes ut ? Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboDad Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Originally posted by SpeedWell Jeg tror jeg kommer til å bygge om til Golf 3 dash i Golfen min, og da bruker man vel Golf 3 instrumenter? Passer disse rett inn på de gamle kontaktene, eller må ledningsnettet byttes ut ? Tenker nok det at de har gjort endringer på instrumentene siden den gang. Du må nok frem med skjema for begge modellene og koble om litt, tenker jeg. Bør egentlig ikke være noen Big deal... Siter www.samepower.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Du må passe på å bruke 3 er instrumenter for rett motor, 8v eller 16v. Så må du til med en elektronisk speedo sender til å plugge i gearkassa. Ellers vil jeg tro koplingen er litt ren logikk og masse fingring med ledninger og drit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Nå er ikke akkurat 3er dash i 2er noe straight swap... se på siden til han finnen, han skjærte jo ut masse greier fra en 3er som han sveiste inn i 2ern. Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Originally posted by TurboPolo Nå er ikke akkurat 3er dash i 2er noe straight swap... se på siden til han finnen, han skjærte jo ut masse greier fra en 3er som han sveiste inn i 2ern. hmm.brukte under en time på å tilpasse selve dashbordet vi inkl nye fester.vi var to og hadde aldri gjort det før. men det elektriske og varmeapparatet brukte vi vel 60 timer på mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Desember 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 å få det inn skal ikke være no problem, det elektriske som bekymrer meg. :) 16V Passat Motor, 1994 modell. Kanskje jeg skulle fått tak i hele ledningsnettet og speedo/dash fra en slik bil. Er vel samme dashen som i Golf 3, eller er den breiere? Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg