al3x Skrevet April 23, 2010 Rapporter Share Skrevet April 23, 2010 Hah! Kjøpte du den faktisk? :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2010 (endret) Må jo prøve :D Og lukter det krise, ser den jo tøff ut, så kan pynte hylla hjemme ;) EDIT: kom sammen med noe annet småtteri :) Endret April 24, 2010 av Sandmo Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet April 24, 2010 Rapporter Share Skrevet April 24, 2010 shopaholic.. Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2010 Kjøper stort sett bare ting jeg trenger om dagen :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mai 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 Blanda litt småsnacks i går :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2010 Vann på lakken :oohh Håper den er vanntett :wonder: Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mai 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2010 Da ramla den noe nytt ned i kassa i går :) US edition :D Og snart dukker denne opp og :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Mai 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2010 skal vi teste bilen min i sola med en pils i ene hånda og en annen pils i den andre ,mens du fikser bilen min?:D Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mai 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2010 Haha :D Hadde du vel likt ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupRnova Skrevet Mai 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2010 Heisann :) Meget pen bil du har her! Men lurer på en ting, (står garantert langt bak her men spørr bare med engang), Er det org. sidelister helt nede på døra du har fått lakkert i bilen sin farge eller? Isåfall hvordan fikk du de av? :) Tenker å gjøre det samme med min nemlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2010 Hei du! Jepp, det er orginale lister. De er festet med en skrue i enden, og så er det bare å dra de bakover og ut :) Lakkert av meg selv, og trenger et nytt strøk eller to :P Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2010 Siden Janko fra DCN maser så jævlig om at jeg må sammenlikne Mirage og Concorso US for han, har jeg faktisk gjort det :) Sett på noe musikk du føler passer, for eksempel denne, og kos deg i det lille minuttet det varer :cheers: V-p_8bILpSM Er ikke store forskjellen mellom de to hverken på utseende eller beading/sheeting, men skiller sikkert litt på holbarheten! ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Mai 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2010 Flinkern;) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2010 Oh yes ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2010 Hiver ut noen bilder fra i dag, moro med foam cannon på HT'n :D Etter et drøyt minutt hang skummet fortsatt knall :D Fortsatt blank gitt :D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg