Sandmo Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 Du får gjøre det ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Januar 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 fy for en bil sandmo :P hahah. neida. pen bil :) Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 Haha:) Nå må du være snill gutt Ole;) Og takk:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Dagens bilde:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Dagens bilde:) ja.. på baken der mangler det visst bare litt lakk på leppen! så begynner det å ligne noe.. du kan jo vurdere å heve den litt mer også :D Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 ja.. på baken der mangler det visst bare litt lakk på leppen! så begynner det å ligne noe..du kan jo vurdere å heve den litt mer også :D Mangler litt lakk ja;) Hele fangern trenger et lag;) Kan ikke heve den mer, da må jeg kjøre en omvei for å komme til Kongsberg... Fuckings tunneller...:( Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Kan ikke heve den mer, da må jeg kjøre en omvei for å komme til Kongsberg... Fuckings tunneller...:( hehe.. den e lei :( Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Kan ikke heve den mer, da må jeg kjøre en omvei for å komme til Kongsberg... Fuckings tunneller...:( Haha:D Fikk du bestillt fra hottuning btw? Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Haha:D Fikk du bestillt fra hottuning btw? Har ikke gjort det enda:op: Jeg er treg:op: Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Har ikke gjort det enda:op: Jeg er treg:op: sløkkis:jackinbox: Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 sløkkis:jackinbox: I know:D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Da har jeg og Stian vært ute og kost oss litt:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Mangler litt lakk ja;) Hele fangern trenger et lag;) Kan ikke heve den mer, da må jeg kjøre en omvei for å komme til Kongsberg... Fuckings tunneller...:( hohohohohohoho ^^ jeg har kjørt lavere bil fra Slemmestad til Kongsberg jo :P det gikk fint for meg ^^ hehe.. bare du som ikke kan å kjøre :P hehe Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 hva heter de lys stripene stian har på fangere'n? de var kule ^^ Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 hva heter de lys stripene stian har på fangere'n? de var kule ^^ Originale Audi S6 DRL (Daytime Running Lights) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg