Gå til innhold

Iphone kjøps tips???

Ranger emnet


GFL

Anbefalte innlegg

Powersellere er som oftest veldig greie å ha med å gjøre :)

Jeg bare søkte litt og fant en som lå til BuyNow og handla med en gang.. budrunde på ebay gidder jeg ikke :P

 

Ang hvem du skal kjøpe av så er det jo fullt mulig å lese tilbakemeldinger på selgere.. Det meste kommer frem der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor ikke kjøpe lovlig i norge? netcom selger telefonen med abo uten bindingstid til 3800 hvis jeg husker riktig. du kan også kjøpe den med bindingstid og kjøpe deg ut til ca samme pris.

hadde jeg lest dette for et år siden hadde jeg skjønt det, men nå er det nesten ikke vits å kjøpe på eBay synes jeg....

men som nevnt tidligere så les komentarene til selger på eBay...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss, da er den billigere uten binding enn den er med binding. Så reklame i dag fra netcom, var vel 1500 kontant og 400 i mnd i et år. Var vel totalpris på 6200 tror jeg... det er dyrt for en telefon.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Kjøpte min hos Netcom med Netcom iTalk small abonement. Da er du bundet til ett år, men jeg gidder da ikke styre og surre med å låse opp og betale inn mellomlegg osv. Ser ikke poenget... abonementet funker da det, jeg kan ringe med det. Holder i massevis.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår