Gå til innhold

Innvandrer-sang? (Med høy party-faktor)

Ranger emnet


TheFANATIC

Anbefalte innlegg

noen om vet hva den heter, evnt hvo man får tak i den på mp3?

det er den sangen med et refreng som har noe som: " ...og hadde det vært opp til Hagen, hadde de mått dratt på dagen..."

 

og "...Han heter Hakan Sukur og kommer fra Tyrkia..." "

... det bor 30 mann i leiligheten men bare to har pass..." etc

 

Noen som vet?

1989 Corrado G60

1988 Golf 2 VR6 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg heter den bare "innvandrer....

 

jeg heter ali bodou og kommer fra pakistan, fra min butikk på hjørnet selger jeg frukt hele da'n. jeg kjører fet mercedes og har altfor mye penger.hva jeg skal gjore med dem vet jeg nesten ikke lenger.

 

jeg heter achmed mustaffa. og kommer fra somalia. jeg har 4 koner og en haug med barn. jeg lever fett på staten her, det er det vi alle gjør. jeg fatter ikke hvorfor jeg har kommet før..

 

vi er alle sammen innvanderer i det norske land. vi stjelere og vi sloss og tar jobb fra norske mann.vi er alle sammen del av den store mørke plagen. og hadde det vært opp til Hagen hadde vi måttet dra på dagen, ja

 

jeg heter mical panic og kommer fra Bosnia. jeg kjorer pirattaxi og smugler inn narkotika. når du skal hjem fra festen kan du bare stoppe meg. og skal du dope deg kan do kjåpe det av meg

 

jeg heter hakan sukur og kommer fra tyrkia. det er meg den sterke lukta, i oppgangen din kommer fra. vi bor 30 mann hos meg, men kon jeg har eget pass. og i morgen ventes 8 til baki et lastebil lass

 

vi er alle sammen innvanderer i det norske land. vi stjelere og vi sloss og tar jobb fra norske mann.vi er alle sammen del av den store mørke plagen. og hadde det vært opp til Hagen hadde vi måttet dra på dagen, ja

 

vi er hong og pjong og kong og long og kommer fra vietnam. vi driver rundt omkring i by'n, er med på masse ran. vi er med i en ganske skommel gjeng,du kjenner kanskje oss. det er oss polisen tauer inn hver helg fordi vi sloss

 

jeg heter ayatolla, og kommer fra iran. sammen med en kompis selger jeg kebab som bare fan. kjottet det er ekte nok, fra bakgata vår. er katta di blitt borte, sjekk munnen din for hår

 

vi er alle sammen innvanderer i det norske land. vi stjelere og vi sloss og tar jobb fra norske mann.vi er alle sammen del av den store mørke plagen. og hadde det vært opp til Hagen hadde vi måttet dra på dagen, ja

 

Er omtrent sånn,right?

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår