Peugeot-406 Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 D-Max er en grei bil det ! Selger disse bilene her på jobben, og det er ingen som har klagd enda, ingen garantijobber. Kun vedlikeholds servicer(oljeskift). Har du ikke sett "elgtesten" utført på hilux i sverige med 15" hjul da? Den gikk nesten på taket ved krappe unnamanøvere. Ville anbefalt en D-Max jeg da, river seg på tørrasfalt gjør di å :) Et stort pluss er jo 3tonns hengervekt på kroken!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Hva med en.. Toyota Tundra! :D http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15324332&sid=xz10cabBu4Zw804459&WT.svl=Bilde Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet November 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Var og fikk pristilbud på en svart 2008-moddell Toyota hilux x-cab(utgående modell) i dag. 296.000 ferdig registrert på skilt på Skjetten, med tilhengerfeste og to sett felger med sommer og vinterhjul.(pigg) Ble litt fristet av dette tilbudet egentlig. Noen som har peiling på om dette er et OK tilbud? Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot-406 Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Er vel et greit tilbud det. Men ville fått et tilbud på D-Max også da, sammenligne før du tar det.. Tror det er ganske like pris på D-Maxen egentlig, skulle ikke være så satans dyre dem mener jeg å erindre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Hvorfor skulle man velge en d-max over en hilux om de kostet ca like mye? Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot-406 Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Fordi en D-max kommer med standard 3.0l Turbodiesel med 163hk med automat eller manuell. Den har i tillegg 3 tonn hengervekt på kroken, mye utstyr. orginal 2din radio. Den er nedtektylert under(ja, det er klissette) Du har elektronisk 2wd, 4H, 4L og 4Lock. Så er den utrolig god og lettkjørt. for eksempel.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Er den like solid/driftsikker som Toyotaen da? Og hvordan er verditapet? Kan ikke velge for Skurk, men jeg hadde uten tvil gått for det sikre kortet. Hilux! Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen88 Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Du har blitt veldig fornøyd med Nissan Navara, prøv en HiLux så rett på en Navara eller omvendt. Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot-406 Skrevet November 19, 2008 Rapporter Share Skrevet November 19, 2008 Ja, jeg vil påstå de er like driftsikre og solide, holdbare og ikke har et stort verditap. Blablabla, slutt å kveruler og la gutten få velge ;) Tips, samlet info om d-max, hilux, navara etc. hør mer forhandlere om tilbud, utstyrsmuligheter osv.. Kan hende du kommer over noe du blir veldig fornøyd med ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 19, 2008 Rapporter Share Skrevet November 19, 2008 Selger D-max vi også. Har sålangt hatt en eneste garantijobb, nemlig oljelekk fra girkasse. Bra biler Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Volvo*Er Maskin deT Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Har navara sjæl som priv bil, kan anbefales på det sterkeste, kommer seg fram over alt så sant man ikke legger seg nepå. Anbefaler sterkt den.Men er 2003mod, gått snart 70000, god som gull. Siter ække det farlig det a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Vi har både Nissan og Izuzu på jobb, Har vel hatt inne ett par D-maxer på verksted, ene var feilkode på ABS, andre var defekte sikringer etter bruk av henger, feilkoden var bare å slette, ikke noe trøbbel. D-maxen virker også solid bygd, velbygd og servicevennlig etter det jeg har sett, har stort sett ikke gjort annet en klargjøring/hengerfeste jeg da. Lite trøbbel. Navaraen, er jo en solid bygd bil, men litt vel mye tjafs, får mye personbil i en pickup, og en del barnesykdommer som det har minka mye på nå heldigvis Hi-luxen ser jo heilt jævlig ut syns jeg, L200 også. Hvis du skal ha ett solid arbeidsjern til en god pris så kan du jo også kikke på NP300, samme som gamle Navaraen, har vært litt motortrøbbel der, men kun på biler med slunkent servicehefte, altså hold oljeskifta. Ellers, har du prøvd pick-up på vinterføre, 4-hjulstrekken på eller ingen framdrift/dårlig kontroll, lite deilig med fullt innkobla 4wd. Hadde aldri handla pick-up om jeg ikke hadde behov for planet ofte. Har du forresten sett extreme4x4`s d-max, tøff den, ikke noe voldsomt, men litt høyere, litt større hjul og litt breiere, liker dog ikke grillen han hadde på bilen i høst. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kodvaag Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Avgiftsmessig bør man, i Norge, kjøpe en bil på grønne skilter, som har mulighet til å sette inn baksete etter noen år. På denne måten får du staten til å ta en del av verditapet for deg, i og med at du betaler bakseteavgift først når du trenger det. Denne avgiften reduseres med 10% for hvert år du kjører på grønne skilter. Det er dumt å kjøpe en bil med grønne skilter, som ikke har mulighet til å sette inn baksete. Så, på tross av utseende, så hadde jeg, i din situasjon kjøpt en 4 dørs pickup, som har plass til ordentlig baksete. Siter 1996 Chevrolet Suburban 5,7 bensin 1996 Mazda 626 2009 Transporter 174hk 4-motion 1984 Scand Baltic/Yanmar 315hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Avgiftsmessig bør man, i Norge, kjøpe en bil på grønne skilter, som har mulighet til å sette inn baksete etter noen år. På denne måten får du staten til å ta en del av verditapet for deg, i og med at du betaler bakseteavgift først når du trenger det. Denne avgiften reduseres med 10% for hvert år du kjører på grønne skilter. Det er dumt å kjøpe en bil med grønne skilter, som ikke har mulighet til å sette inn baksete. Så, på tross av utseende, så hadde jeg, i din situasjon kjøpt en 4 dørs pickup, som har plass til ordentlig baksete. Enig! Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Ellers, har du prøvd pick-up på vinterføre, 4-hjulstrekken på eller ingen framdrift/dårlig kontroll, lite deilig med fullt innkobla 4wd. Hadde aldri handla pick-up om jeg ikke hadde behov for planet ofte. Vel.. jeg kjører chevy silverado med cooper ATR piggdekk på mye dårlig/ikke brøytet veier, og jeg kan med hånda på hjertet si at 2hjulstrekken er innkoplet 99% av tiden.. 4x4 brukes bare til jævlige bakker osv.. så pickup trenger ikke være så jævli om vintern som du sier.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg