milman123 Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 snakk om en 1,8t. syns den går så utrolig tregt ned på turtal når jeg clutcher og skal til å gire. normalt kanskje? eller noe som har skjedd evt? eller så er det bare meg..;P bilen er chippa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freds Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Har chippet min og, men turtallet går ikke noe spesiellt treigt ned på ved clutching nei. :wonder: Siter - A4 1.8t 98. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 SJekk clutchpedal bryteren du, min hang litt lenge på turtall å da var det den som var gåen... Om du tar av det dekslet som går under ratte å sikter deg ca rett ut fra gass pedalen (mellom brems og gass pedal), vil du se den.. Var blå hos meg, går en kontakt inn på den også er det en pinne(bryter) som står mot en liten metall tapp. For å få denne ut må du vri til den ene siden, studer den litt slik at du setter inn den nye lik vei om det er den som er gåen da.. VAG-COM finner ut av dette eller merkeverksted. Koster underkant av 200 kr på Audi verksted. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Meld deg heller inn i VACN for 400kr, og spør om noen der kan feilsøke bilen din. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Desember 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Her er et bilde av bryter, litt vanskelig å se hvor den sitter. Men kanskje det kan være til hjelp.. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg