Gå til innhold

Nybilen. Vw golf 3 : )

Ranger emnet


Glennarn

Anbefalte innlegg

TDI motoren ska vist nok ittje passe helt, men GTD eller TDK motoren går rett nedi.. Vet itte hva som er forskjell je :p

Dt er Coilovers på den ja ;)

 

Hmmm, det kan ikke jeg heller skjønne, foruten at du trenger elektronikken til TDI'n da, men går nok like bra med en TDK motor :)

 

Godkjent i Vognkortet med Coilovers også? :) Har forhørt meg litt rundt om det, og de fleste sier at det er omtrent håpløst å få det godkjent på BT.

Vil ha Coilovers på min også, selv om det betyr krangling på BT om lovverket :)

( ) 96 Golf 3 1.8 GL (TTT)Trimprosjekt

( ) 95 Golf 3 1.9 GT TDI(PIA) Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmmm, det kan ikke jeg heller skjønne, foruten at du trenger elektronikken til TDI'n da, men går nok like bra med en TDK motor :)

 

Godkjent i Vognkortet med Coilovers også? :) Har forhørt meg litt rundt om det, og de fleste sier at det er omtrent håpløst å få det godkjent på BT.

Vil ha Coilovers på min også, selv om det betyr krangling på BT om lovverket :)

 

Jada, har hatt en golf 3 me TDK motor, går ittje sånn kjempe bra, men går bra nok egentlig : )

Ja, dt er godkjent i vognkort, eneste som ittje er godkjent er monoviskeren, men dt kjem når je får skifta ratt ^^

Trur egentlig ittje dt er noe prob å få dt godkjent, så lenge du har TUV papirer : ) Så er jo bare å klemme dt på : )

(x) Ford Sierra 2.8 V6 (x) Vw golf 3 1.9 TDK

(x) Mazda 323 1.6 (x) Vw golf 2 1.6

(x) Seat cordoba 1.6 (x) Vw vento 2.0

(x) Vw golf 3 1.9D

(x) Vw golf 2 GTI ( ) Audi 80 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg og vet at Tuv fikser det meste, men her i Trondheim har BT blitt hysterisk på alt som heter modifisering. Og paragrafrytteri er blitt en folkesport :(

Har en kompis som skulle godkjenne sin RX7 med annen turbo enn orginalt. Han ble sendt ut av BT uten at dem engang kjørte bilen på rulle... Tingen er at BILEN har samme ytelse, som den skulle vært satt opp med orginal turbo,,men BT mente at uansett ytelse så var det ikke nok dokumentasjon på det *knytefingre*

 

Det samma gjelder nok med coilovers :D så skulle gjerne blitt venner med noen slike folk som godkjenner ting og tang :) ettpar Skylines R32 skulle vært godkjent :P

( ) 96 Golf 3 1.8 GL (TTT)Trimprosjekt

( ) 95 Golf 3 1.9 GT TDI(PIA) Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloiz så det var deg som fikk kjøpt denne til slutt altså:) jeg så også på denne. men hørte at det var noe galt med motoren?

hatt noe problemer med den?

 

iallefall en altfor råå golf

 

Halla : )

Jepp, har sikla på denna lenge, så dah måtte je kjøpe : )

Ja, er noe småtteri :s Den lekker olje ett sted, ska sende den på ett verksted å få dt fiksa. Også er må noe i tenninga byttes, for den starter ittje hele tia, men je bare dytter nøkkelen inn når je vrir om, så dah starter den : =)

(x) Ford Sierra 2.8 V6 (x) Vw golf 3 1.9 TDK

(x) Mazda 323 1.6 (x) Vw golf 2 1.6

(x) Seat cordoba 1.6 (x) Vw vento 2.0

(x) Vw golf 3 1.9D

(x) Vw golf 2 GTI ( ) Audi 80 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :)

prøv å ta en skikkelig motorvask så ser du hvor den lekker :) tipper det er Giveren øverst i blokka som ikke er tett eller så er det rett og slett bunn panna som trenger ny bunnpanna ring ell hva de kaller det :P

 

 

få tatt deg noen skikkelig bilder av bilen nå i vinter tia.

skal selv kjøpe justerbart men må bli etter vinter satser på skamsenk :)

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :)

prøv å ta en skikkelig motorvask så ser du hvor den lekker :) tipper det er Giveren øverst i blokka som ikke er tett eller så er det rett og slett bunn panna som trenger ny bunnpanna ring ell hva de kaller det :P

 

 

få tatt deg noen skikkelig bilder av bilen nå i vinter tia.

skal selv kjøpe justerbart men må bli etter vinter satser på skamsenk :)

 

Okay, dah må je prøve å sjekke ut de tingene, takk for tips : )

 

Ja, ska prøve å ta noen skikkelige biler i vinter : )

Ja, men dt er tøft vettu : ) Skru ned min til sommeren je og, : )

(x) Ford Sierra 2.8 V6 (x) Vw golf 3 1.9 TDK

(x) Mazda 323 1.6 (x) Vw golf 2 1.6

(x) Seat cordoba 1.6 (x) Vw vento 2.0

(x) Vw golf 3 1.9D

(x) Vw golf 2 GTI ( ) Audi 80 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, det kan ikke jeg heller skjønne, foruten at du trenger elektronikken til TDI'n da, men går nok like bra med en TDK motor :)

 

Godkjent i Vognkortet med Coilovers også? :) Har forhørt meg litt rundt om det, og de fleste sier at det er omtrent håpløst å få det godkjent på BT.

Vil ha Coilovers på min også, selv om det betyr krangling på BT om lovverket :)

 

Fikk min godkjent med FK coilovers på BT jeg, bare legge ved at lasteventilen har blitt justert samt bremsepapirer så gikk det glatt det :) Min er vel senka et sted mellom 60-70 mm.

 

Ja Glennarn, nå må du få ut noe ordentlig bilder i snøen gitt :) Kan gjøre meg en tur til Hamar en dag så kan vi knipse litt sammen :):)

*Volkswagen Caddy 1.9 TDI 2002*

*Volkswagen Vento 2.8 VR6 1992*

*Volvo 240 TIC 1988*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk min godkjent med FK coilovers på BT jeg, bare legge ved at lasteventilen har blitt justert samt bremsepapirer så gikk det glatt det :) Min er vel senka et sted mellom 60-70 mm.

 

Ja Glennarn, nå må du få ut noe ordentlig bilder i snøen gitt :) Kan gjøre meg en tur til Hamar en dag så kan vi knipse litt sammen :):)

 

Ja, kjempe fint dt : ))

(x) Ford Sierra 2.8 V6 (x) Vw golf 3 1.9 TDK

(x) Mazda 323 1.6 (x) Vw golf 2 1.6

(x) Seat cordoba 1.6 (x) Vw vento 2.0

(x) Vw golf 3 1.9D

(x) Vw golf 2 GTI ( ) Audi 80 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har je vært å bestilt mg eu-godkjenningstime, så på mandag kl 4 ska den godkjennes : ) Oxo ska han ordne så den ittje lekker olje. Så dt ser je fram til.. Dah kan je bestille mg solfilm så je får sota rutene :p

(x) Ford Sierra 2.8 V6 (x) Vw golf 3 1.9 TDK

(x) Mazda 323 1.6 (x) Vw golf 2 1.6

(x) Seat cordoba 1.6 (x) Vw vento 2.0

(x) Vw golf 3 1.9D

(x) Vw golf 2 GTI ( ) Audi 80 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har je vært å bestilt mg eu-godkjenningstime, så på mandag kl 4 ska den godkjennes : ) Oxo ska han ordne så den ittje lekker olje. Så dt ser je fram til.. Dah kan je bestille mg solfilm så je får sota rutene :p

 

Det høres bra ut gutt :)

Får lånt med meg kamera ifra jobben så kan vi få tatt noe ordentlige bilder vet du :)

*Volkswagen Caddy 1.9 TDI 2002*

*Volkswagen Vento 2.8 VR6 1992*

*Volvo 240 TIC 1988*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres bra ut gutt :)

Får lånt med meg kamera ifra jobben så kan vi få tatt noe ordentlige bilder vet du :)

 

Ja, dt er kjempe fint : ) Får vaske bila skikkelig dah ; )

(x) Ford Sierra 2.8 V6 (x) Vw golf 3 1.9 TDK

(x) Mazda 323 1.6 (x) Vw golf 2 1.6

(x) Seat cordoba 1.6 (x) Vw vento 2.0

(x) Vw golf 3 1.9D

(x) Vw golf 2 GTI ( ) Audi 80 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår