baggey Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Hei.. Har en Audi s2 91mod, Når jeg gir full gass fusker den, holder igjen eller blåser bort knisten. Lader 1.1-1.2. Vis jeg senker trykker med gasspedalen og sakte øker så kommer den, Skjer ved 4500-7000 rmp, Kan dette bare være og bytte tennplugger? Lurer også på hvor man får tak i effektanlegg til min bil=) Mvh Magnus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Synes det høres mer ut som enten slutt-trinn som har tatt kvelden, eller skader/brudd på pluggledningene. Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bebis Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Synes det høres mer ut som enten slutt-trinn som har tatt kvelden, eller skader/brudd på pluggledningene. Kan du spesifisere "slutt-trinn" ? Siter Bmw E36 328IT M-Tech. The Ultimate Driving Machine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg