Fire&Ice Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Har da selvsagt vært så uheldig å bli rygget på mens jeg sto parkert, har fått litt lakkskader her og der. Ikke noe pes det, bilen sendes på lakkering. MEN! Er det noen som har koden på lakken til en Fire and Ice???? Jeg hadde den jo, men nå finner jeg selvsagt ikke igjen den lappen.... argh... Noen som kan hjelpe meg???? Siter ikke noe som en 5'er ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 ring din lokale Møllerforhandler, de burde klare å finne ut noe vel? :) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 litt off-topic for det første: FEEET bil, har sett den på Kongsberg for ei stund sida tror jeg(?). For det andre, hvis det er originallakken, så skal det stå fargekode på en lapp i bagasjerommet, såvidt jeg husker rett. Hvis ikke denne er fjernet på bilen din? Kan maile deg bilde, hvis du vil.. får ikke lagt ut pga. ikke serverplass :( Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire&Ice Skrevet Desember 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Nei står ikke i bilen, var i utgangspunketet svart denne her, har bygget den selv. Hadde koden før, men finner den som sagt ikke igjen. Utgangspunktet mitt var en svart 84/85 mod 1,6 ltr GL eller no.... Har vært på kongsberg et par ganger... Siter ikke noe som en 5'er ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 eg kan prøve å finne den i morgen Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire&Ice Skrevet Desember 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Problem løs, all takk til Helios, men takk til dere andre som brydde dere også. Dette er et veldig bra forum! LC 4V er da koden, om andre lurer. Darkviolet perlcolor. Siter ikke noe som en 5'er ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 kan være greit å vite.. den fargen er jo bare heelt rå ;) Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lurifaks Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Skal bli artig og se når gutta på jobben tar fatt og skal demontere. Må snike med meg et kamera for å knipse bilde når de ser hvordan alt henger sammen! :P Siter 1984 Volkswagen Golf GTI 1987 Audi 90 2.2E 1987 Volkswagen Golf 1.8i GL 1981 Volkswagen Golf C - - - 1986 Volkswagen Golf 1.8 CL (R.I.P.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire&Ice Skrevet Desember 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Ja de skal få seg en utfordring der. Gittere og neonlys +++ samtidig er bilen så lav i sidene at de ikke kan jekke den opp sånn helt uten videre. Siter ikke noe som en 5'er ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lurifaks Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Håper det ikke skjer som med boramannen da! Eller, værste som kunne skje var isåfall om du fikk nye skjørter :P Siter 1984 Volkswagen Golf GTI 1987 Audi 90 2.2E 1987 Volkswagen Golf 1.8i GL 1981 Volkswagen Golf C - - - 1986 Volkswagen Golf 1.8 CL (R.I.P.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 weee.. meg er 1337 lakkkodefinnermann ;P hehe.. håper virkelig det var riktig kode da.. lykke til :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Originally posted by Lurifaks Håper det ikke skjer som med boramannen da! Eller, værste som kunne skje var isåfall om du fikk nye skjørter :P Hva har skjedd med boramannen? :confused: :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire&Ice Skrevet Desember 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Originally posted by boramannen Hva har skjedd med boramannen? :confused: :confused: Ikke deg, men en her på østlandet. Har den mest gjennomførte boraen jeg har sett. 1.plass på alt av utstillinger. Han var uheldig da et verksted eller no, uten og tenke seg om skulle jekke opp bilen hans. Ikke tenkte de over at bilen var så lav og at skjørtene gjorde det vanskelig. Så de bare løftet de, og selvsagt skjedde det som ikke skulle ha skjedd. Skjørtet sprakk og de nektet å ta på seg noe skyld. (med forbehold om at det er noe feil i denne posten, er slik jeg har blitt fortalt historien) Siter ikke noe som en 5'er ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Har du noen bilder av den Bora'en? eller noen andre som har kanskje? Tror ikke jeg vet hvilken bil det er.... Edit: er det den sølvgrå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lurifaks Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Ja, det er den sølvfargede. Fant ikke noe bilde av den akkurat nå, orker ikke snoke så mye nå :P Siter 1984 Volkswagen Golf GTI 1987 Audi 90 2.2E 1987 Volkswagen Golf 1.8i GL 1981 Volkswagen Golf C - - - 1986 Volkswagen Golf 1.8 CL (R.I.P.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg