Turbo_Dos Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 på tomgang hopper den konstant 600rpm opp og ned, hva kan det skyldes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Muligens defekt luftmengdemåler. Stabiliserer den seg ikke i det heletatt? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet November 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Den gjør ikke det. som jeg skrev, konstant ved tomgang. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Men bilen oppfører seg ikke noe merkelig ellers? Kan vel være tomgangsregulatoren da. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet November 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 ikke som jeg har lagt merke til. men er ikke vanlige symptomer om det er tomgangsregulatoren, at den vil Rykke? altså nappe litt under kjøring? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 På min er hvertfall luftmengdemåleren fucked, og der merker jeg ingenting under kjøring. Kun når clutchen er inne. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Det kalles "jaging" når den hopper opp og ned.. Om dere lurte ;) "Den jager på turtallet" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet November 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Det kalles "jaging" når den hopper opp og ned.. Om dere lurte ;) "Den jager på turtallet" Så du forsto ikke hva jeg skulle fram til ? :) men takk for opplysningen:wank Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg