Gå til innhold

NadaX`s Polo color consept(BILDE TUNG)

Ranger emnet


NadaX7

Anbefalte innlegg

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen som aner hvordan jeg får denne bilen OPP?

Tror racing jekk blir for høyt det også, bilen skulle vært heist, fordi den skal over noen ferjer til sommeren og ellers gjenerelt så er den litt vell lav akkuart nå, så jeg skulle fått den opp litt(ikke mye, men den skal over ferjer uten å skrape alt for mye i, slik som nå).

 

Noen som har noe forslag?

 

Takk for svar.

-Best tråd på forumet:

http://tiny.cc/Trykkher (forkortet lenke)

Anbefales av alle vårs egen Quattro73 som har dette å si: Anbefales for alle med litt syk humor Tråden i signaturen til NadaX7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Da fikk jeg bilen igjen i dag fra møller bil.

Føre vindu fikset

2 abs sensorer skiftet

Og bagasje luke fikset

 

5200 kroner!

 

Men nå er den brukbar igjen:).

 

Men så vudere jeg enda og heise den:/, noen som har noen innspill?

 

Fikk beskjed fra et verksted en gang at rammen på bilen var små sliten, så jeg vet ikke jeg hva som er lurt.

 

Det verkstedet mener bilen min er ubrukelig og at jeg må skjerpe meg:P

 

Mens møller bil syntes den er RÅ og mener "Nei nei, må IKKE heise den!"

 

Yey.

-Best tråd på forumet:

http://tiny.cc/Trykkher (forkortet lenke)

Anbefales av alle vårs egen Quattro73 som har dette å si: Anbefales for alle med litt syk humor Tråden i signaturen til NadaX7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som skraper på bilen da? Hjulbuene, eksosen, understell...? Bilen min er nokså lav, mtp. alt av fartsdumper og dårlige veier i nærområdet, men har lite problemer med subbing/skraping likevel. Og med fergene, tenker du på å komme ombord i fergen, eller tenker du på å komme ned/opp etter du er ombord? Jeg pleier å si at om de sender meg under dekk, skal de få æren av å taue bilen opp igjen. Da får jeg stort sett stå på dekk uansett. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å si at om de sender meg under dekk, skal de få æren av å taue bilen opp igjen. Da får jeg stort sett stå på dekk uansett. :p

 

hahaha..

 

hør på møller du!!!! jeg mener at mye av "stilen" på bilen din blir ødelagt om du heiser den.. skal du mye av og på ferga eller?.. hvis du ikke skal det, så er det vel ikke så stress med tanke på at du har justerbart? :))

98 Audi A3

94 VW Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen tar ikke mye i, sikkert de før meg som ikke vært flinkest.

Men når noe først tar i, altså på div ferjer og Stygge farts humper så er det som oftes potta som tar i, skjørtene får noe de og av og til.

Men skal over på danmarks ferja til sommer antaglivis, så litt spent på om det går eller noe.

Ser for meg at jeg må under på Trailer dekk( man kjører ikke ned på den ferje, enten kjører man inne oppe med bro eller rett nede)

For di på den ferje når kommer fram oppe på bil dek så får du en virkelig KVas og kjapp hump /- noe slikt bare se for seg at - den når like høyt opp og seff ikke like bein opp, men liksom får fra opp til beint på en veldig knekk.

-Best tråd på forumet:

http://tiny.cc/Trykkher (forkortet lenke)

Anbefales av alle vårs egen Quattro73 som har dette å si: Anbefales for alle med litt syk humor Tråden i signaturen til NadaX7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Nu har det "nye" fronsettet ankommet,

Hertz hsk 163, brukt vel og merke, kjøpt fra en bruker her på forum, gidder ikket ta bilder selv akkuart nu, så bruker bare hans:

 

DSCF0460.jpg

DSCF0467.jpg

DSCF0468.jpg

DSCF0469.jpg

DSCF0472.jpg

DSCF0474.jpg

 

Bulket ene diskanten, men lyd skal vist ikke ha gått tapt, så nå er det vell snakk om et par måneder før klarer å få alt i:P

 

Nå må jeg jo sette meg ned å finne ut av hvordan i HELL**** jeg skal få kabler fra døra til bilen osv osv.

 

Diskanthus, planen er da å kjøpe Klovnster sine diskant hus:).

Blir nok ikke så vanskelig og lage en 4" ring til å få 3" ned i dashen heller, er mer problemet med at sikkert må borre for å få ledninger fra døra til bilen, men ornder seg nok dette også :)

-Best tråd på forumet:

http://tiny.cc/Trykkher (forkortet lenke)

Anbefales av alle vårs egen Quattro73 som har dette å si: Anbefales for alle med litt syk humor Tråden i signaturen til NadaX7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er ikke plass, er fullt av kabler der, har sentrallås og elektriske speil og alt det dritten, så det er ikke plass til kabler inn der, er jo også en plastikk dings inni det hullet som alle kablene er i, går ikke an å bare skyte en kabel inni der.

-Best tråd på forumet:

http://tiny.cc/Trykkher (forkortet lenke)

Anbefales av alle vårs egen Quattro73 som har dette å si: Anbefales for alle med litt syk humor Tråden i signaturen til NadaX7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nej, nu gir jeg vell snart opp, innenfor min kunskap så har ikke jeg sjangse uten å øddlegge noe på det, så nå er det rett før jeg tar en amtør vei på det hele!, taipt rundt ledningen å la den måtte henge litt utforbi bilen!, altså gå fra under dør dekslet direkte ut og henge litt i fri luft og så inn nede i hjørnet til bilen...

-Best tråd på forumet:

http://tiny.cc/Trykkher (forkortet lenke)

Anbefales av alle vårs egen Quattro73 som har dette å si: Anbefales for alle med litt syk humor Tråden i signaturen til NadaX7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår