Gå til innhold

NadaX`s Polo color consept(BILDE TUNG)

Ranger emnet


NadaX7

Anbefalte innlegg

Jepp, nå har det vært god fremgang, både positiv og negativ ting som har blitt gjort / skjedd.

Den negative er at den diskant domen som var fin, vell den er IKKE like fin lenger, den er mer lik den som er klemt inn og det var BARE flaks at den lever, den falt ned hvor den sto (ikke fått diskant husa enda) så den lå hvor døra treffer når blir lukket, og vell det kom en rar lyd når jeg lukka døra, så da ble diskanten KLEMT FLATT intill dashborde siden og døra, men fikk åpnet opp og fiksa på grillen og slik at elemente ikke er så veldig klemt inn, lyden i den ble redde heldigvis!.

 

Men nå er det bilder, jeg sier en ting før noen syter: Bildene er tatt med en sony ericsson k810i med 3mp, så de er ikke TOPP nei, men jeg orka ikke drasse rundt med SLR kamera der ute.

 

DSC00217.jpg

Her fikk jeg hjelp av min bestemor til å lage en ring slik at 3" passe oppi det orginal 4" hullet i dashen.

 

DSC00218.jpg

 

DSC00220.jpg

Greit med ringer til begge da;)

 

DSC00221.jpg

 

DSC00219.jpg

Hullet, kantene på siden ble det lagt varm lim fra limpistol rundt, slik at elemetene sitter FAST!

 

DSC00226.jpg

Der var føreside elemente limt fast

 

DSC00227.jpg

NEJ det lyser ikke så rødt til vanlig, men BLITS gjør sine ting.

 

DSC00228.jpg

Passasjer side element limt

 

DSC00229.jpg

 

DSC00230.jpg

Trekk av og oppi med 6.5"

 

DSC00231.jpg

 

DSC00232.jpg

 

 

Så nå mangler jeg bare andre siden, fordi jeg mangler Høytaler feste i døra der, og jeg venter også på diskant husene, vist noen ville vite så er dør feste og diskant husene bestilt fra vår klovnster

-Best tråd på forumet:

http://tiny.cc/Trykkher (forkortet lenke)

Anbefales av alle vårs egen Quattro73 som har dette å si: Anbefales for alle med litt syk humor Tråden i signaturen til NadaX7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da fikk jeg delene i dag :), men dessvere virker det som om Diskantene mine er Akkuart litt for store:( så virker ikke til at det kommer til å gå helt smerte fritt...

Fikk også to dør høytalere fester, trengte bare en, men greit med en reserve da :)

-Best tråd på forumet:

http://tiny.cc/Trykkher (forkortet lenke)

Anbefales av alle vårs egen Quattro73 som har dette å si: Anbefales for alle med litt syk humor Tråden i signaturen til NadaX7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å da er det perfekt passform på diskant husene, etter hjelp fra min bestemor igjen:P (bilder kommer)

MEN høytalre festene til døra var nedtur, etter som jeg ikke tenkte på at jeg har 3 døra polo, men klovnster har 5 dørd, og det regner jeg med er feilen som gjør at de ikke passer :/

 

Så blir enda mer tid før det blir ferdig nu...

-Best tråd på forumet:

http://tiny.cc/Trykkher (forkortet lenke)

Anbefales av alle vårs egen Quattro73 som har dette å si: Anbefales for alle med litt syk humor Tråden i signaturen til NadaX7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Du som hadde bilen min før ja?:)

EDIT: du som hadde den først eller?

EDIT 2 : Bare glem det, etter alderen din å dømme, så er ikke du alt for gammel selv når den bilen var helt ny ;)

Endret av NadaX7

-Best tråd på forumet:

http://tiny.cc/Trykkher (forkortet lenke)

Anbefales av alle vårs egen Quattro73 som har dette å si: Anbefales for alle med litt syk humor Tråden i signaturen til NadaX7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Nei, jeg kjøpte den i 2006 jeg og hadde den til 2007. Min store kjærlighet ;) Jeg kjøpte den faktisk 14dager etter at den var ny lakkert.. Da var den så strøken at jeg hadde helt vondt! Er det noe gjort noe med lakk osv i forrige eiers eller ditt eie?

 

Har kjøpt meg igjen Polo nå, rosa! :p Som skal lages akkurat som den med samme hjul, styling osv.. Mangler bare nytt interiør. Det er jo strengt tatt helt forferdelige interiør i Polo'ne bortsett fra SVART Colour Consept! Så hvis du vet om noe PM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vell ikke helt hundre når jeg kjøpte den i fjor, sidekjørtene var bare teipet på:P mistet laken når tok den av (har limt de på nå) og ellers så tror jeg ikke de jeg kjøpte den av, viste hvor ELENDIG stereo som var i den:P 6x9 var øddelagt (laget masse ulyder om skrudde litt opp) 6.5" i dørene funket faktisk ikke i det hele tatt, høytalrefeste til passasjer siden i døra var 3 stål pinner som ikke gikk an å bruke helst (akkuart bestilt nytt høytaler feste fra møller så jeg venter på:))

Men Lakken er vell grei nok, leppa fremme og rumpa begynne å sprekke litt i lakken, men ellers greit:).

 

Fikk den jo også levert med BUNN slite bakk dekk...

Og den ligger vist i fare sonen for at hele rammen på bilen skal gå, etter tydligvis for mye ned skraping i front.

 

Eller har jeg jo fått fikset og brukt noen tusen på: Vindu, noe i gir kassen, abs sensorer, bak luke og snart en service.

Og jeg har kjørt den tja toppen 14 mil etter jeg kjøpte den, i og med at har ikke lappen før sommeren.

Men angrer da ikke på kjøpet, setene er jo verdt bilen i seg selv i komforten ;)

Så satser på bilen vil holde.

Eneste er jo også at jeg er små redd purken da, de vil vell på liv og død fjerne sol skjermen i front ruten og regner ikke med de er særlig fornøyde med felger som stikker godt ut av dekene...

 

Men men spenede bil blir det jo :)

 

Men er helt ening med deg, det der med interiøer i vanlig poloer er jo til å dø av!:P hadde aldri kjøpt en vanlig polo selv, så egentlig bare på Polo CC biler på grunn av de deilige skin setene ;P

-Best tråd på forumet:

http://tiny.cc/Trykkher (forkortet lenke)

Anbefales av alle vårs egen Quattro73 som har dette å si: Anbefales for alle med litt syk humor Tråden i signaturen til NadaX7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår