rakett Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Hei og hå var heldig og kom over en veldig pen 95' 306 1.6i med bare 194k på tellern ^^ ikke en ripe i lakken og overraskende god teknisk stand, jeg er sikker på at jeg har gjort en god handel :D så siden dette er den første bilen jeg har som ikke trenger lakkfiksing eller lignende, så tenkte jeg sånn smålig på litt plastikk og lignende, men ikke for mye. hva har folket å anbefale? tenkte meg noe alà en riegerleppe og skjørt hvis man får tak i det til en rimelig penge :) felger har jeg, dette er bare stålfelgene jeg enda ikke har skiftet vekk XD så pretty much har jeg en ganske velholdt standardbil jeg har lyst å skille litt ut fra mengden.. (av en eller annen grunn er bilen til foreldrene mine samme utgave, farge og alt..kliss lik) takker for tips :) her er bilde ^^ Siter ---What does this button d.....--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg