Al3k87 Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Kjør på med noke fete racing seter, det gjør MYE med interiør "look'en". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janisea Skrevet November 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Hvor kan jeg få tak i sånne matter?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Al3k, merkes at du ikke har vært audi fan lenge.. det er forskjell på tysk og japse.. jeg skal ikke si noe, du vet tydelig vis ikke bedre (kom rune i forkjøpet her). ikke forandre på noe seter med mindre det er til S4 eller sports skinn eller noe. stemmer også for s-ratt det fins bare en stylig for a4: LESS is MORE Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Al3k, merkes at du ikke har vært audi fan lenge.. det er forskjell på tysk og japse.. jeg skal ikke si noe, du vet tydelig vis ikke bedre (kom rune i forkjøpet her). ikke forandre på noe seter med mindre det er til S4 eller sports skinn eller noe. stemmer også for s-ratt det fins bare en stylig for a4: LESS is MORE La folk ha sine egne meninger.. og la folk style bilene sine som de vil. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Al3k87 Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Nå er jo ikke s4 setene noe spesielt kule heller, så like greit å gjøre som japsene :P kjør stil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Nå er jo ikke s4 setene noe spesielt kule heller, så like greit å gjøre som japsene :P kjør stil! hehe, no offence.. kjør japse - eller stil :P e mr haansi litt cranky i dag eller? Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Er ikke cranky jeg :) Men vil noen ødelegge bilen sin med japse, så får de heller gjøre det :P Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Al3x, de felgene der ser jo utrolig kjip og bilig ut, biltema felgene er til og med fetere :P (måtte bare si det) De felgene der er ikke mye billig for å si det sånn hehe. Og det er jo smak å behag syns de er drit fete på rs2 eller Porsche jeg:) Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 En sånn original felg koster vel mer enn 4 felger fra Biltema... Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 En sånn original felg koster vel mer enn 4 felger fra Biltema... Og litt til og kanskje? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Og litt til og kanskje? Vil anta det ja :) Men for all del, folk skal få kjøpe Biltema felger som blir deformert av en liten stein hvis de vil det (= Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Ja, ingen vits i å hindre de det;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Porsche Turbo-felgene er jo rå ;) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Enig Hasse(lnøtt) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 :d Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg