beemerfanatic Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 jeg har en 89 mod 535 som ene vippearmen knakk på. den er til eksosen og ligger helt fremst mot radiatoren. er det noen mulighet for å bytte den uten at jeg må plukke av toppen?hørt noe om at man kan heve motoren men vet ikke om det er det samme på m20 og m30. skal ut å se på det etter jeg har spist middag,så hvis noen vet noe så vær så snill å si i fra!:-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 Denne får du skiftet uten å ta ut topp osv ja. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerfanatic Skrevet November 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 Denne får du skiftet uten å ta ut topp osv ja. har undersøkt litt og må nok av med toppen ja..:-( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg