Gå til innhold

Hva jobber dere med?

Ranger emnet


DasAuto

Anbefalte innlegg

  • Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kan noen vær så snill og forklare meg hva F**n detta harry politiet er for noe rare greier?

 

politifolk med mindreverdighetskomplekser pga drittjobben med å stoppe fulle folk, isteden for høyt rangerte/respektable jobber som de "kule" politifolka får;)

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jobber som avløyser i helgene og utenom det så er jeg elev i norsk videregående skole. skal for alt i verden skaffe meg en lærlinge plass etter dette skole året. møkk lei av å stå opp drit tidlig vær jævla helg for å ha penger på konto og trampe rundt på skolen uten noe fornuftig å gjøre. bare lærere som er lei av elevene og elever som er lei av lærerne. for ikke å snakke om hvor forjævlig det suger å bo på hybel og ikke ha noen venner her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan noen vær så snill og forklare meg hva F**n detta harry politiet er for noe rare greier?

 

Det skal jeg gjøre med glede. En harrybil kjennetegnes ved følgende mishandling:

 

Uoriginale vinger, skjørt og spoilere

Enhver bruk av ordet "racing" og "motorsport" på bilen

En del feilplasserte felger og dekk

Skamsenking

Rotete og glorete (forsøk på) lakkjobber

"Lexuslykter"

Ethvert tillegg i antall eller størrelse på enderør

De fleste klistremerker

"Øyelokk", neonlys og annet krimskrams

 

Se for eksempel dette:

Bilde013.jpg

 

Harrypolitiet er altså personer som "jakter" på slike stygge kjøretøyer. Hensikten er å begrense den slags bilmishandling til et minimum.

Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg gjøre med glede. En harrybil kjennetegnes ved følgende mishandling:

 

Uoriginale vinger, skjørt og spoilere

Enhver bruk av ordet "racing" og "motorsport" på bilen

En del feilplasserte felger og dekk

Skamsenking

Rotete og glorete (forsøk på) lakkjobber

"Lexuslykter"

Ethvert tillegg i antall eller størrelse på enderør

De fleste klistremerker

"Øyelokk", neonlys og annet krimskrams

 

Harrypolitiet er altså personer som "jakter" på slike stygge kjøretøyer. Hensikten er å begrense den slags bilmishandling til et minimum.

Hvis spoilerene / vingene er vel innbefattet i bilens design og er formålsenlige,altså at de virkelig bedrer kjøreegenskapene eller faktisk pynter på et ellers ganske kjønnsløst og tafatt design (no attitude),og den grove økningen i enderørets dia / antall kommer som et nødvendig bi-produkt av et effektuttak på 3 ganger originalen,så vil jeg hevde at harrypolitiet skyter seg dønn i foten ved å i det hele tatt kalle bilen harry... Hvis ikke så er de ansatt av A4 A/S,norwegian branch of L7 Inc. for å fjerne,diskriminere eller generelt drittslenge all automobilsk individualitet i dette landet.

 

Mine 0.36 Islandska kronur.

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber med Wireline (brønnservice) i nordsjøen + student i "fri" periodene....

 

Jobber u med wireline-boring?

Er vel ikke samma wireline som vi bruker, men hva er hensikten med wireline der ute? Pumper dere inn kroner osv?

For dere tar jo ikke kjerneprøver, men kanskje dere bruker wireline for å få stabil hølvegg?

Jeg bare er litt nysgjerrig:)

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går på handelshøgskulen BI.

 

I ferier er det tunge maskinar det går i:=)

mest gravemaskin, men også noe hjullaster.

 

ELSKER maskinar med dieselmotor.:yummy:

 

noen favorittmaskinar:

 

-CAT er beste innen gravemaskin

-Timberjack 1710d (lastebærer)

-John Deere 6620s (traktor)

-Scania r-serie (lastebil)

++

 

Kan eg spør om kva slags girkasse det er på John Deeren?

Bilforumet.no
Super Moderator

Volvo S40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår