Gå til innhold

Hva jobber dere med?

Ranger emnet


DasAuto

Anbefalte innlegg

Er det derfor arbeidsgiveren din flasher navnet ditt i doffin;)

 

Dette er opplysninger som nok medfører at du forsvinner på mystisk vis før endex 2008 :D

 

Flashingen i doffin er det dog undertegnede selv som besørger ;)

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har funnet det ut! :)

 

Sjekk mailen din mens du tar morgenkaffen i morgen Reodor ;)

 

Drikker ikke kaffe (bortsett fra Kaffe Mocca), og har heller ikke fått noen spennende e-posts :)

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du forresten lest eposten din i dag?

 

Jobber samme plass selv.

 

Nei, en skal være fullstendig blind eller usedvanlig sløv for ikke å ha fått med seg det...

 

Men om du gadd å ta deg bryet med å anonymisere ditt innlegg noe, ellers er jeg nok dessverre nødt til å hunt you down & kill you :D

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Om du hadde lest litt lenger opp i tråden, hadde du fått med deg at Reodor ikke vil ha sin identitet blottet her, og du går rett på og gjør det?

 

Bra moderator kom relativt raskt etter rapportering.

 

For meg er Bilforumet et sted hvor jeg bare kan være den litt brysomme sykkelreparatøren med en hang til positiv veivhusventilasjon, korrekt bruk av ordet kaliper samt en edruelig tilnærming til oljeskiftproblematikken.

 

Men det er stor forskjell på å stå fram som Forsvarsansatt og å gå ut med mitt navn. Så takk til både Incognito og en rask moderator :)

 

Når det er sagt kan jeg vel takke meg selv for å ha havnet i denne uløkka :D

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går på handelshøgskulen BI.

 

I ferier er det tunge maskinar det går i:=)

mest gravemaskin, men også noe hjullaster.

 

ELSKER maskinar med dieselmotor.:yummy:

 

noen favorittmaskinar:

 

-CAT er beste innen gravemaskin

-Timberjack 1710d (lastebærer)

-John Deere 6620s (traktor)

-Scania r-serie (lastebil)

++

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilmekaniker Lærling på ullern bil på alnabru:-D

 

Er ikke langt unna der jeg jobber det! ;)

 

Kjører hjullaster Komatsu WA380 6-serie..

Også littegrann graver og tippbil (Scania såklart!) på hobbybasis.. Har ikke lappen på lastebil..

'99 Bmw 320Ci *Automote*

Link: http://www.bilforumet.no/3-serien/204886-e-46-coup-automote.html

 

- Rolling low isn't just a mod, its a lifestyle -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldsomt dette var da. Etternavn brukes i forsvaret.. La ikke ut hverken fornavn og mellomnavn, eller fødselsdato liksom..

 

Hva jobber du med da? Forsvaret er det neppe. Men kanskje er det politimann, lokfører, tollbetjent, bilmekaniker eller betjent ved trafikkstasjon...

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår