Gå til innhold

Dørtrekk i aluminium

Ranger emnet


Volvo d6

Anbefalte innlegg

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ehm, jeg har en kompiss som jobber på et mekanisk verksted som "fikk" dem.:win Spør etter dørkplåt i alu.. Da kommer dem sikkert til å komme med et par forskjellige typer du kan velge imellom..

1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk

1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt

1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt

1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn

1990 Volvo 245 - Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vikrelig så mye å henge seg opp i at Skody var litt useriøs da?? Jeg glisa iallefall:)

Men er jo enig at vi andre må få lov å gjøre det samme uten at innlegget blir sletta. Jeg syntes iallefall at uten litt småmobbing her på forumet hadde det fort blitt litt kjedelig.

 

Angående alu plater som dørtrekk ser jeg ikke vitsen, med mindre det bygges for show. Alu platene veier minst like mye som de orginale trekkene, og etter min smak, syntes jeg bilen blir veldig ukoslig inni. Alt blir liksom så sterilt, og minner mest om hos tannlegen :O

Nissan Primera SRi 1996

X-BMW 520i 1991 X-Volvo 745 GLT 16v 1990 X-Volvo 360 STING 1988 X-Volvo 740 GL 1986 X-Volvo 245 gl 1991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del driter i at det er litt avslappa stevning her inne. Men det har veldig lett for å bli hakka hardt å godt ned på folk som ikke har så mye innlegg / fartstid her inne for småting.. Å visse mods er h"%¤(/ flinke til å gi en annen en en smekk på lanken for det minste. Å da synes jeg det blir feil at en av dem følger opp eller oppfordrer til veldig useriøse svar til et litt dårlig formulert spørsmål isteden for å heller å bare ta en kjapp kødd å svare reelt på spørsmålet i slutten, eller spørre litt mer utdypende om hva personen evt lurte på..

 

Nja, hele dørsider i alu har ikke jeg sansen for heller.. Men synes det er kjekst sånn som jeg har gjort det. Får litt show stuk, blir kvitt dem plastikk lommene i bånn på døra uten att den orginale dørsia bare hender å dingler. Pluss at enn som sagt kan sparke opp døra, for dem som liker det.

 

img0062litensi4.jpg

1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk

1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt

1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt

1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn

1990 Volvo 245 - Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den lomma har jeg kasta i dass å trukket ned for lengs.. Men det som er stygt er at dem har vært hele på alle delebilene jeg har kjøpt.. Fatter ikke åssen folk klarer å holde dem hele.. Har 2 sett med gule/beige, 3svarte å 1blått liggene i garasjen nå..

1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk

1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt

1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt

1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn

1990 Volvo 245 - Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Exerqtor, det der var rått.. Men samtidig litt upraktisk for min del.. Jeg er nesten avhengig av de lommene i dørene foran til både litt søppel, colaflaske etc.. Hadde en plan engang om å gjøre noe ala slikt, men lage til ei lita lomme til diverse i.. :)

 

Om noen har gjort dette, sleng ut bilder.

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg ville ha aluminiumtrekk er fordi det ene er spist opp av en bikje og bilen er en 242 med svart interiør. problemet er at jeg ikke får tak i et svart dørtrekk.

 

Ok ja. Jeg skjønner. Har du prøvd å lakke med vinyllakk? Kunne gått det. Eller hva med å lage noen litt unike trekk? Om bilen ikke er søppel fra før. Finne en litt tykk god papp, og lage dørside med, trekke med svar skai eller noe kanskje, litt sånn som de orginale, men samtidig litt mer eksklusivt:)

Nissan Primera SRi 1996

X-BMW 520i 1991 X-Volvo 745 GLT 16v 1990 X-Volvo 360 STING 1988 X-Volvo 740 GL 1986 X-Volvo 245 gl 1991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var forresten stilig sånn du hadde gjort det Exerqtor. Men jeg for min del, som esbandos også sier, kunne neppe klart meg uten de lommene. Kunne kanskje gått å laga noen i aluminium og sveisa på de du har f.eks.

Nissan Primera SRi 1996

X-BMW 520i 1991 X-Volvo 745 GLT 16v 1990 X-Volvo 360 STING 1988 X-Volvo 740 GL 1986 X-Volvo 245 gl 1991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår