Gå til innhold

Dørtrekk i aluminium

Ranger emnet


Volvo d6

Anbefalte innlegg

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her var det mye hjelp å få ser jeg :hvaskjera

 

Anyways..hvis dere leser spørsmålet så kan det hende han mener dørtrekk som ligner på alu? Altså stål? Det går faktisk ann å være seriøs istedet for å kødde pga en liten missforståelse!

 

Takk for meg.

Pirate4x4.no <- Norges beste offroad forum!

Chevy interessert. Spesielt stoore. Suburban f.eks..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye hjelp å få ser jeg :hvaskjera

 

Anyways..hvis dere leser spørsmålet så kan det hende han mener dørtrekk som ligner på alu? Altså stål? Det går faktisk ann å være seriøs istedet for å kødde pga en liten missforståelse!

 

Takk for meg.

 

Sånn er de folka her :P

blir som regel kødda til med engang en eller anna skriver noe feil :P hehe:)

Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html

Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D)

Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest tragiske er vell oppførselen til en viss mod. Å hva med å kalle noen for bygdetulling i bil sammenheng var mest komisk av alt synes nå jeg. Er det noen det bruker å komme helt stupide spørsmål fra vedrørende bil så er det vell folk fra by'n.

 

Men back to topic..

 

Jeg har ikke noe bilde av det, men bare ta å pell av det orginale trekket å bruk det som en mal.. Hvilket matriale du velger å bruke er jo opp til deg, men syrefast eller alu hadde vært en fordel vist du ikke skal ha noen overflate behandling på det.

1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk

1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt

1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt

1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn

1990 Volvo 245 - Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest tragiske er vell oppførselen til en viss mod. Å hva med å kalle noen for bygdetulling i bil sammenheng var mest komisk av alt synes nå jeg. Er det noen det bruker å komme helt stupide spørsmål fra vedrørende bil så er det vell folk fra by'n.

 

Men back to topic..

 

Jeg har ikke noe bilde av det, men bare ta å pell av det orginale trekket å bruk det som en mal.. Hvilket matriale du velger å bruke er jo opp til deg, men syrefast eller alu hadde vært en fordel vist du ikke skal ha noen overflate behandling på det.

 

Tusen takk for svar. Det var akkurat den informasjonen jeg var ute etter:thanks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, også er det praktisk..

 

Jeg har en stygg uvane av å sparke til døra i bunn for å få den helt opp. Å da blir det jo bare fillene av det orginale trekket.

1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk

1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt

1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt

1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn

1990 Volvo 245 - Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår