Gjettum Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Heisann, Noen som har skiftet disse pluggene selv? Etter hva jeg kan se, må det gjøres fra undersiden? Er det mye som må løsnes for å komme til? Takker på forhånd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siikhead Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Lurer på dette selv. Så da bumper jeg den opp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltstraumen Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Heisann, Noen som har skiftet disse pluggene selv? Etter hva jeg kan se, må det gjøres fra undersiden? Er det mye som må løsnes for å komme til? Takker på forhånd Joda, har skifta alle 5 pluggan. Skittjobb! Alle går skifte uten å løsne dieselpumpa. Men fjern radiatoren. Slanke armer og grill-pinsett er en fordel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr@nk Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Dei 3 første er forsåvidt enkle å skifte, bare napp fram radiatoren. Den 4 er litt trang å ta og den siste må du mest sansynlig ut me eine dysa om du ikke vil stå å kødde i en evighet :) Har hørt at enkelte har brukt å løsne dieselpumpa og Siter VW Golf MK3 Prosjekt tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fzpower Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Klundrete jobb, men går uten å løsne diselpumpa. Måtte bøye en fastnøkkel for å komme til. Siter 91 Audi 100 2,3e 90 Mercedes 190e 2,0 [x] 85 Golf 1,8 sport [x] 83 Nissan bluebird 2,0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Javist Skrevet November 19, 2009 Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 Må man jobbe fra undersiden av bilen på noen av glødepluggene, eller går alt fra oversiden om man drar fram radiatoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Møllergutt Skrevet November 19, 2009 Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 Må man jobbe fra undersiden av bilen på noen av glødepluggene, eller går alt fra oversiden om man drar fram radiatoren? jaja bare få løsnet alle også bruker du lang tang man kjøper på biltema å skrur dem ut, lettere å løsne dem når motoren er varm, har byttet glødepluggene uten å tatt ut diesel pumpa jeg Siter -Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak) -Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil) -Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt) -Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil) -Volvo 240GL(vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Javist Skrevet November 20, 2009 Rapporter Share Skrevet November 20, 2009 Forstår jeg deg rett?? Det holder å demontere fra oversiden?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg