fardal Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Heisann! Holder på og bygge en opel vectra b, men er i tvil om hvordan jeg skal style bilen min... Noen som har noe forslag? Hva syns dere passer best til en opel vectra b? Fint om dere legger ved bilder eller link av forslaget deres;) Takker for alle svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAWiggen Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Synes Rieger er fint på Vectra. Er mange fine biler som ligger på forumet her. Hvor mange kroner har du tenkt å bruke på dette da? Har du tenkt fullt kit med fangere og sideskjørt, eller blir det frontleppe osv? Er mange muligheter. Selv har jeg frontleppe osv. Synes det er en grei løsning, og er i tillegg billigere. Du kan ta en titt på bilen min ved å trykke på linken i signaturen. Utenom det så finner du mange Vectra'er ved å ta et kjapt bildesøk på google :) ******** Slenger bare ut noen tilfeldige bilder. Sier ikke at alle er kule, men viser bare litt forskjellige typer. Siter - Audi A4 1.8TQ '03 x Volvo S60 '11 x Volvo C30 '11 R-Design x VW Passat '06 x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fardal Skrevet November 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Synes Rieger er fint på Vectra. Er mange fine biler som ligger på forumet her. Hvor mange kroner har du tenkt å bruke på dette da? Har du tenkt fullt kit med fangere og sideskjørt, eller blir det frontleppe osv? Er mange muligheter. Selv har jeg frontleppe osv. Synes det er en grei løsning, og er i tillegg billigere. Du kan ta en titt på bilen min ved å trykke på linken i signaturen. Utenom det så finner du mange Vectra'er ved å ta et kjapt bildesøk på google :) ******** Slenger bare ut noen tilfeldige bilder. Sier ikke at alle er kule, men viser bare litt forskjellige typer. [/quote Takker for svar! Hadde tenkt fullt kit (frontfanger,skjørter, bakfanger), er ikke heilt sikker på hvor mye jeg skal bruke på det. Syns bilen din var kul:), men er så mange her jeg kommer fra som er styla sånn, at jeg vil gjøre det litt anderledes, skille meg litt ut;) Har sett litt rundt på nettet, mange tøffe og veldig fine vectra b`er, men er veldig i tvil på hvordan jeg vil ha nettopp min.. Er som deg veldig fan av rieger styling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAWiggen Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Skjønner godt at du vil skille deg ut litt i mengden. Norvatio hadde et kult body-kit før, men de har dessverre lagt ned stylingavd sin. Og husker heller ikke hva det heter, så da er vi like langt :p Siter - Audi A4 1.8TQ '03 x Volvo S60 '11 x Volvo C30 '11 R-Design x VW Passat '06 x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fardal Skrevet November 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Det er bra du forstår, og jeg syns vectra b er et godt utgangspunkt til og bygge noe som blir bra;) hehe, ja da var vi egentlig lige langt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAWiggen Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Men du må love en ting. IKKE rør speilene. De er, og blir, Vectra! Det værste jeg ser på en Vectra er M3 speil eller andre uorginale. Fy fy! Og ja, jeg vet at to av bildene jeg linket til har M3 eller lignende. Men det ser vi bort ifra:p Siter - Audi A4 1.8TQ '03 x Volvo S60 '11 x Volvo C30 '11 R-Design x VW Passat '06 x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fardal Skrevet November 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Skal love deg det;) Er helt enig der! Det er en grunn til at de er formet slik de er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fardal Skrevet November 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Noen andre som har forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaKoo Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Fult Irmscher kit :) Som blir brukt på GSI (england) og i500 (resten av europa) Personlig liker jeg Facelift utgaven bedre. Facelift (1999-2001) , Frontfanger passer også Preface modeller Pre-Facelift (1996-1998) http://www.garaget.org/?car=43023ℑ=561862 http://www.garaget.org/?car=43023ℑ=561866 http://www.garaget.org/?car=43023ℑ=561889 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAWiggen Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Pent! Siter - Audi A4 1.8TQ '03 x Volvo S60 '11 x Volvo C30 '11 R-Design x VW Passat '06 x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fardal Skrevet November 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Helt ening, så veldig bra ut:) Men har kjøpt frontfanger til bilen, så nå gjenstår det bare og finne noe som passer bra til den. Har kjøpt en opel vectra sport fanger. Noen som vet hvor man får kjøpt skjørtene og bakfangeren som egentlig hører til denne fronten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaKoo Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Denne fangeren du har kjøpt? Isåfall er den også veldig rå ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fardal Skrevet November 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 ja, er helt lik den fangeren der, bare det er ikke den lippen på min fanger, hvor får jeg tak i den tro? Og som jeg sa i stad, hvor finner jeg resten av denne stylingen? eller er det styling? er det ikke orginale opel deler? Trenger jo ikke være akuratt den serien, men kanskje noe som passer bra;) Håper virkelig kan hjelpe meg med dette;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dag128 Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 ja, er helt lik den fangeren der, bare det er ikke den lippen på min fanger, hvor får jeg tak i den tro? Og som jeg sa i stad, hvor finner jeg resten av denne stylingen? eller er det styling? er det ikke orginale opel deler? Trenger jo ikke være akuratt den serien, men kanskje noe som passer bra;) Håper virkelig kan hjelpe meg med dette;D Jeg har en vectra sport med den stylingen orginalt. Det er opc som står for stylingen. Vet ikke om det hjelper, aner ikke hvor du kan få tak i det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fardal Skrevet November 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Det hjelper litt faktiskt:) Har fått tak i bakfanger som hører til dette kitet, men har bestemt meg for og bruke rieger skjørter. Tror dette blir en bra kombinasjon, og gleder meg til og se resultatet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg