RRS Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Siter 4x Omega A 2x Senator B 1x Century 80" 1x Mazda 323 83" grevling 1x Passat 00" grevling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Du som har tegna? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modlendingen Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Dar ha du talent!!! Nydeleg! Siter Opel Vectra 4x4 Turbo Opel Senator 2.3 Turbodiesel x Opel Omega B 2.0 16V Opel Ascona C 1.8GT Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilgal86 Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 ikke verst ;) Hva med disse? [/img] [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RRS Skrevet November 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Du som har tegna? Ja, har vell nesten tegna biler siden før jeg lærte å gå da. Siter 4x Omega A 2x Senator B 1x Century 80" 1x Mazda 323 83" grevling 1x Passat 00" grevling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RRS Skrevet November 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 ikke verst ;) Hva med disse? Bra de der,men de ser jo ut som de er risset av. sjygge leggingen var jo ikke så verst, likte den volvo'n de bildene som jeg har tegnet, er på fri hånd. bortsett fra det i midten. skulle være en arbeidstegning til en mazda323, så det var viktig at det ble riktig proposjoner. Siter 4x Omega A 2x Senator B 1x Century 80" 1x Mazda 323 83" grevling 1x Passat 00" grevling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilgal86 Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Gt500 og lamborghinien så jeg etter et bilde. Volvoen så jeg også etter et uklart bilde, men den var mye vanskeligere å tegne enn noen andre biler jeg har tegnet før:) Har masse andre biltegninger som er på fri hånd, aldri sett etter på bilder eller no som helst, kun fantasi. okei. du har talent. Har planer om å søke meg på bildesignlinja neste år, så får håpe man kommer inn:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeaLion Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Bildesignere bruker litt enklere, men mer effektive teknikker. Her er en skisse av en fantasibil som jeg selv gjorde for noen år siden: Jeg har brukt kulepenn, spritmarkere og pastellkritt (det som ser ut som airbrush er krittstøv som er lagt på med bomullsklut). Se flere bildesigntegninger på http://www.cardesignnews.com/site/designers/portfolios/ Her er et trinn-for-trinn-kurs for hvordan tegne kjappe biltegninger: http://archive.cardesignnews.com/studio/tutorials/050518airmarker-rendering/index.html Siter ækt bila har itj baksæta, da e de buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Her et bilde fra meg :) Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 laget i ps ja :P Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilgal86 Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Her er en til. Skulle legge ut flere bilder, men imageshack er fucket. Nå skal jeg på fest. Legger ut noen flere bilder i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Hvis det er min du sikter til, er den ikke tegnet nei, ;) men er bare tatt med mobilen min med tegne funksjon... Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RRS Skrevet November 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Bildesignere bruker litt enklere, men mer effektive teknikker. Her er en skisse av en fantasibil som jeg selv gjorde for noen år siden: Jeg har brukt kulepenn, spritmarkere og pastellkritt (det som ser ut som airbrush er krittstøv som er lagt på med bomullsklut). Se flere bildesigntegninger på http://www.cardesignnews.com/site/designers/portfolios/ Her er et trinn-for-trinn-kurs for hvordan tegne kjappe biltegninger: http://archive.cardesignnews.com/studio/tutorials/050518airmarker-rendering/index.html Er vell ikke helt designer tegniger det jeg tegner, men mer ment som kunst/veggpryd. men neste skritt må vell være å lære seg å bruke farger også. men bra tegning:) Siter 4x Omega A 2x Senator B 1x Century 80" 1x Mazda 323 83" grevling 1x Passat 00" grevling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeaLion Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Det var bilgal86 som hadde tenkt å søke på bildesignskolen, så jeg syntes han trengte noen tips. Siter ækt bila har itj baksæta, da e de buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RRS Skrevet November 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Det var bilgal86 som hadde tenkt å søke på bildesignskolen, så jeg syntes han trengte noen tips. ok, hvordan er det å finne jobb som bilbesigner egentli? virker jo som det kan være en lang prosess. Siter 4x Omega A 2x Senator B 1x Century 80" 1x Mazda 323 83" grevling 1x Passat 00" grevling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg