Gå til innhold

Golf 1 Cad 1,8 Karman

Ranger emnet


Olegre

Anbefalte innlegg

Hei, Har en Golf 1 cab. 1,8 Karman, har akkurat kjøpt den og lurer derfor på hva som trengs å gjøres med bilen for at den skal bli en del råere. Har orginale Karman felger på sommerhjul, men de har jeg tenkt til å legge om til vinter hjulene. Har dere noen gode ideer om hvordan felger jeg burde kjøpe samt dekk? og evt. andre ting som bør gjøres for at den skal yte litt mer (motor delen)? Har tenkt på K&N luftfilter, men vet ikke om det vil ha så veldig mye å si på effekten.

Et siste spm. er om det er noen bra styling sider til Golf?

 

Takk for svar

Golf 1 Cab. 1,8 1991 (sommer)

Golf 4 1,6 2001 (vinter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan prve å hjelpe litt eg då. Er ikkje heilt inne i Golf men.

Å senke og feite felgar f.eks dessa

bestoarngerabbitever.jpg

Litt krom her og der så blir den straks finare, tenker eg.

Søk på google så finner du en del inspirasjon!

Eit K&N filter hjelper ikkje så mykje på effekten men blir meir lyd da:) GTI motor eller noko kanskje, da hjelper det! Er folk som har maaange gonger bedre peoling på det enn meg da.

Av norske sider kan du jo sjå på http://www.streetdesign.no trur dei har litt. Ebay er vel rette plassen da.

Ps: få ut bilder da! Lykke til!

Old Kadetts never die!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13" på Golf I krever 100mm senking for å se bra ut, og det blir for smått å kjøre med.

 

8-15 BBS RS eller OZ turbo med 195/45-15 er gode valg, det er også de fleste 7-8x16 Porsche felger, helpolerte med 195/40r16

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
8-15 BBS RS eller OZ turbo med 195/45-15 er gode valg, det er også de fleste 7-8x16 Porsche felger, helpolerte med 195/40r16

 

slike porsche-felger er jeg driiiitlysten på...

men da er det de adapterne da.. noen som vet hvor man får tak i?

 

all styling bortsett fra emblemfri grillmed 2 lykter og nye blinkers/front-og baklys gjør disse bilene bare værre.. gå for senk og felger..

 

hiv ut nå bilder av bilen din da olegre:)

98 Golf 1,6SR/ 08 Touran 1,9TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slike porsche-felger er jeg driiiitlysten på...

men da er det de adapterne da.. noen som vet hvor man får tak i?

 

all styling bortsett fra emblemfri grillmed 2 lykter og nye blinkers/front-og baklys gjør disse bilene bare værre.. gå for senk og felger..

 

hiv ut nå bilder av bilen din da olegre:)

 

Har et sett liggende jeg, strøkne 7 og 8 x 16 Guillideckels. Har adaptere også ¨på lur.

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår