Gå til innhold

Eu-kontroll med sota blinkers?

Ranger emnet


SondreSkj

Anbefalte innlegg

Hei,

For en stund siden la jeg på ett tynt lag med svart sotespray på blinklysene rundt om. Vil den gå igjennom EU med dette?

 

Og hvordan får jeg evt fjerna lakken, har brukt en del whitespirit nå men det vil ikke gi slipp? Tenkte jeg skulle prøve litt diesel idag...

 

Takker for svar =)

 

 

 

Sondre

signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E-merkingen faller bort når du modifiserer lykteglasset. Men det som det meste annet kommer det helt an på hvem som tar kontrollen.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på NAF å tok kontroll på min bil.. Der har jeg sota fremre blinkers med sort spraylakk.. Ikke sotlakk.. La ett lag på utsiden og ett lag på innsiden.. Han sa ingenting på dette når lysene var på, da orginalfargen på lykta skinte gjennom.. Man så tydelig at det var orange blink f.eks.. Har i tillegg orange pære..

Men når alt av lys var av, var hele glasset helt matt svart.

 

Men som eirik sier, det kommer an på hvem som tar kontrollen..

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du røde blinklys bak? Det kan umulig være lovlig. Folk tror jo at du sitter og jukker på bremsen, mens du i virkeligheten har satt på blinklyset.

 

Har en 1997 modell Plymouth stående, flyttegods tatt med hit i 1998.. den har røde blinkers bak! :usa:

Ser vanvittig teit ut, og den er ganske så misvisende ved bruk av blinklys.

Kjører bak den av og til, reagerer like mye hver gang. Men den er godkjent sånn!

Aldri vært noe problem på PKK/EU heller. :thumb

-02 BMW 530i

-97 Pajero - Vintertraktor

+div tyske kriegsmaschinen

 

En sjåfør er den farligste delen av en bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår