Exerqtor Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Ser ut som det har kommet enda et ferdig laga trubo grenrør for B230 her nå.. Fant det akkurat på ebay. Ser ut til å være en del mer solid en den colaburk saken som turbo xs laga.. Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Det der er jo det colaburk-grenet fra XS-power Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Ja for flensen sitter fortsatt feil vei.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Ja for flensen sitter fortsatt feil vei.... På hvilken måte da? Så turboen kommer for nærme torpedoveggen og det blir dårlig plass til downpipen? Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Synes sveise jobben ser mye bedre ut på den her pluss at det er "støtte"/"avstivings" beter sveisa på ut fra flensen.. Mener ikke at det er det på det til trubo xs. Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Mener ikke at det er det på det til trubo xs. XSpower ihvertfall ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasmartinsen Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 er nok en bedre utgave ihvertfall men jeg kjøpte det skrotet ifra xs power å det passer bare hvis en har tenkt å bruke turbo på størelse med fyrstikk ask trur jeg..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 På hvilken måte da? Så turboen kommer for nærme torpedoveggen og det blir dårlig plass til downpipen? Riktig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Riktig! Men hva med å snu grenrøret 180grader så du får flensen lenger bort og opp i stede for ned? Eller vil det bli for trangt i mellom dempertårnet da? Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Den riktige plasseringen er vel slik at turbo'n havner opp og frem. Det er vel den plasseringen som er best i forhold til plassen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasmartinsen Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Da kommer den plata i vegen for plugga hvis du skjønner tanken. har prøvd det ut.. å ene bende der kommer alt for nære vannpumpa.. 4-5 mm eller noe... ellers er den tanken god den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Så da er egentlig den grenrøret der helt ubrukelig til 240 da? Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Ikke det beste nei, men det går å få til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 vis det ikke er bruklig som det er uten mods i 240 så vil det vel heller ikke være no særlig i 7/940? hvorfor fabrikere et grenrør som ikke passer rett i uten å måtte bygge om hvert eneste et? :S Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 vis det ikke er bruklig som det er uten mods i 240 så vil det vel heller ikke være no særlig i 7/940? hvorfor fabrikere et grenrør som ikke passer rett i uten å måtte bygge om hvert eneste et? :S Du får spørre dem som lager de, de har tydeligvis ikke skjønt arbeids tegninga.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.