Gjest Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Bare halvparten av varmetrådene mine fungerer pga brudd. Er det noen som har peilig på hva jeg kan skjøte bruddene med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 tidligere fantes det en slags lakk som ledet strøm, denne var beregnet på reparasjon av varmetråder. Om det fins lenger, og om det funker er en annen ting. Tipper det er vel så enkelt å bytte hele bakruta, ihvertfall hvis den ikke er limt. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Jeg så et slikt reperasjonssett idag på Autoparts(Cd-Cardic) her i Bodø, de har postordre btw:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 sølvlakk Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Clas Olshon har.. ;) Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Prøvde og søke på sidene til Chlas Olshon, men fant ikke noe. Får vel ringe de eller noe. Sender Chlas Olshon? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Ledende lim, fikk jeg høre..uten at jeg skjønte det mer... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Clas ohlson har dette, CD cardic og skal ikke forundre meg om biltema også har. Er lim som inneholder mikroniserte metallpartikler. Dette lager strømvei når man stryker over med pensel på ruta. Anbefaler å legge en form for tape som tåler limen, som "mal". Det er ikke særlig pent å legge stripe på frihånd bak på et vindu. Limen er ganske seig og vanskelig å påføre. La den tørke skikkelig og finpuss med et barberblad eller lign :) Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goførti Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 vi har noe jarv på jobb som heter sølvlakk/lim, dette inneholder vel sølv, å vi bruker det i stikk til airbager og varmetråder... kalas... men vet ikke hvor man får tak i det.. Siter 93 Volvo 245 Turbo 86 Volvo 240 98 Kawasaki ZX6-R 09 Polaris Assault RMK 800 87 Suzuki lt250r Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg