Clueless Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Har bestilt verkstedtime neste uke, reg.reima skal byttes..fikk råd av en bilkyndig slektning om at jeg burde se til å få byttet en simring i samme slengen, da bilen svetter litt olje. Fikk pristilbud på 3000 for bytte av reg.reima, men kunne ikke få noe klart svar på hva det ville koste å bytte denne simringen i samme slengen. Noen her som har en formening om ca pris? Snakker vi 1000 kr ekstra eller 2-300 kr? Takker for svar. -Clueless. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Kan koste 10.000kr for alt jeg vet.. Kommer an på bil og motor det.. Så du burde nevne hvilken bil og motor du har.. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Å hvilken simring det er snakk om. :-) Men er det på veiva burde det ikke være så mye jobb når man skal skifte reima med det samme. Rundt en 1000 lapp ryker det nok fort opp i uansett vil jeg tro. Er jo 570,- + mva for å åpne panseret har jeg inntrykk av..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clueless Skrevet November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 1000 kr ekstra! Oisann. Ok. Er snakk om simring på veiva ja. Har vært i kontakt med ulike verksted for å innhente pristilbud. Ett av verkstedene sa det ville koste et par hundre ekstra, at de kun tok seg betalt for selve delen i og med at de uansett skal skifte reima i samme slengen. Antok derfor at det ville ligge noe rundt der, evt. +noen lapper. Bilen er en Citröen Xsara 1,4 st.vogn. Takk for svar forresten :) -Clueless Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg