Haansi Skrevet August 18, 2009 Rapporter Share Skrevet August 18, 2009 Se her ja, ble konge :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet August 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2009 Se her ja, ble konge :) takk :) Kjørte gjennom førde på lørdag og natt til søndag.. prøvde og se etter deg men var ikke til og se! Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet August 18, 2009 Rapporter Share Skrevet August 18, 2009 Hmmmm, var vel på sandane begge de to dagene faktisk, men du kjørte vel forbi der også? :) Men var kanskje ikke med bilen din, siden jeg jeg regner med du tok ferga? :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet August 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2009 Hmmmm, var vel på sandane begge de to dagene faktisk, men du kjørte vel forbi der også? :) Men var kanskje ikke med bilen din, siden jeg jeg regner med du tok ferga? :D hehe, tok 3 ferger, så var nokk ikke min bil nei :p kjørte forbi sande også ja.. Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet August 18, 2009 Rapporter Share Skrevet August 18, 2009 Kjørte på anda-lote ferga når eg skulle på malakoff, og det var faktisk umulig å komme både på og av den ferga uten å slå nedpå. bergensferga var nullstress :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet August 19, 2009 Rapporter Share Skrevet August 19, 2009 Nydelig ass:D håhåhåhåhå:) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 19, 2009 Rapporter Share Skrevet August 19, 2009 Ble konge det der :D Ville fjerna listene jeg. Ser mye penere ut, selv om det er en del mer jobb da. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian_E Skrevet August 19, 2009 Rapporter Share Skrevet August 19, 2009 Lekkert! :] Siter Audi A4 1,8l B5 '95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet August 19, 2009 Rapporter Share Skrevet August 19, 2009 Takk for det :)men må modifisere noen lister , eller fjerne ALT.. skjørtene kommer til og bli bra slitt med lister på :/ ta bort listene det er finest. eller kjøp s4 lister i hardplast Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet August 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2009 takker ! og er vell best og fjerne listene , men som sagt ja så er det mye arbeid.. eller S4 lister ja, men vi får se ! Har idag skiftet oljereturen på turboen, og skiftet mange vakum slanger til blå slanger.. skal se om jeg får tatt noen bilder av motorrommet imorgen.. Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet August 19, 2009 Rapporter Share Skrevet August 19, 2009 Nice, gleder meg til bilder av det. Tenkte jeg skulle gjøre det jeg også. Byr på noen blå slanger til innsuget og turbo på vacn nå, så håper jeg får de :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet August 19, 2009 Rapporter Share Skrevet August 19, 2009 blir jo bare bedre og bedre denna :D Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet August 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2009 Nice, gleder meg til bilder av det. Tenkte jeg skulle gjøre det jeg også. Byr på noen blå slanger til innsuget og turbo på vacn nå, så håper jeg får de :) ja litt farger skader ikke :p du får følge med imorgen så får du se :) Orginale slanger bare i blått? Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet August 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2009 blir jo bare bedre og bedre denna :D kjekt og høre :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet August 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 fikk idag stilt opp turbotrykket til 1.2-1.3 bar igjen.. er hvertfall ikke problem med og få ræva ut på våte veier i 2 og 3 gir ;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg