Sandmo Skrevet November 18, 2009 Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 Digga det i midten:D Det var helt sjef! Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet November 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 Digga det i midten:D Det var helt sjef! :) Vart ganske fort nytt bakgrunnsbilde på skrivebordet for å si det sann ;p Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 18, 2009 Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 Det eeeeeeeer så forståelig, faen meg den deiligste b5'n jeg har sett:D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet November 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 Det eeeeeeeer så forståelig, faen meg den deiligste b5'n jeg har sett:D hehe, Ufattelig kjekt og Høre !! Men finst nokk deiligere B5;p Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 18, 2009 Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 hehe, Ufattelig kjekt og Høre !! Men finst nokk deiligere B5;p Og vi nevner i fleng? :P Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet November 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 Og vi nevner i fleng? :P hehe, vet desverre ikke navnet på alle B5 eiere i verden ;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet November 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2009 Da er A4'n såttet vekk for vinteren! Skinn setene er skrudd ut og levert til pleie, og brock felgene er solgt;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet November 24, 2009 Rapporter Share Skrevet November 24, 2009 *Sikle sikle* :p Nyyyyydelig :D Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet November 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2009 *Sikle sikle* :p Nyyyyydelig :D Hehe, takk :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet November 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2009 Da var fronten og hovedlykter av, Eksosen er tatt ned og hattehyllen er revet ut ! har også tappet motor for vann og olje Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet November 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2009 Noen bilder av hvordan biler er idag: Front KW Coilovers Variant 2 og 3 Fjerning av Dørlister Kom pakke på døren idag, Ny kontroll stag fremme Interiøret på vei til og bli demontert Front Camber&Caster Kit Har idag fått skrudd av alt av dempere og fjærer, Fjernet nederste dørlister og skrudd av S4 Skjørtene Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet November 27, 2009 Rapporter Share Skrevet November 27, 2009 Du har litt av et pågangsmot:D blir bra detta:) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet November 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2009 Du har litt av et pågangsmot:D blir bra detta:) hehe, takk :) Må ha det om det skal bli bra ;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet November 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2009 Har altfor lyst til og bare tømme kontoen og drage ut Hk etter Hk, etter og se andre B5'er som driver og leker seg altfor lett med 400++ hk, Men desverre så er det alltid noe som stopper.. Har bestemt meg for og fjerne de nedeste dørlistene, sveise igjen hullene og lakke oppigjen halve dørene, og når det blir gjort så må S4 skjørta fiksest og lakkes opp igjen. Skal også bytte begge fram skjermene (se om jeg får skrudd av de gamle imorgen) og de nye må også lakkes etter valsing, så kommer det ann på om jeg må valse mye på bakskjermene og om de må lakkes også, men det får jeg ikke vite før jeg får nye felgene mine! ganske lei av og vente.. Har også liggende helt nye stag til hele forstilligen som blir skiftet da camber kitet blir montert, uti uken som kommer Skal prøve og ta mest mulig bilder av ting som blir gjort mvh Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 28, 2009 Rapporter Share Skrevet November 28, 2009 Skal ikke like gjerne finne deg en brukt 2.7T motor og dytte neddi da? (: Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg