AudiRS4 Skrevet April 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 Var på fest i helga, og der traff jeg på en Audi-kar som begynte å snakke om bilen din :DAv en eller annen rar grunn så mente han den var lav.. vet ikke hvorfor egentlig :D Tror han henger her på forumet, men vet ikke nicket :deng: å? hvem var det da? husker du navn? ja litt rart siden jeg kjører allroad da.. :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 19, 2009 Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 Ja, vet hvem han er. Han heter Fredrik, og er en meget hyggelig kar. Tror han er fra måløy :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet April 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 Ja, vet hvem han er. Han heter Fredrik, og er en meget hyggelig kar. Tror han er fra måløy :) Hmm, har ikke bilde av han også da? ;p hehe kjenner ingen fredrik fra måløy jeg.. og hvordan vet han om bilen min :p Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 19, 2009 Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 Han henger her på forumet som sagt, vanskelig å overse den da :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet April 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 Han henger her på forumet som sagt, vanskelig å overse den da :D hehe, okey ! men skal jo litt til for og begynne og snakke om en bil da? men kjekt da ;) får jo bare håpe at det var bare posetive ting han sa ? :D Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 19, 2009 Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 haha, true :D men vi eier begge audi, og da blir det fort slikt snakk :) bilen din er jo LITT sexy! jada, gikk nok bare i positive ting, robert :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet April 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 haha, true :D men vi eier begge audi, og da blir det fort slikt snakk :) bilen din er jo LITT sexy! jada, gikk nok bare i positive ting, robert :D hehe, ja er vell sant det.. kjører man audi, snakker man audi ;) hehe, sexy og sexy.. er vell helt grei :) det var da bra at det var positivt snakk da :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 19, 2009 Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 Hehe :) Tru om jeg skal mekke meg avant som er lavere enn din.. Måtte jo blitt litt flaut for deg :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet April 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 Hehe :) Tru om jeg skal mekke meg avant som er lavere enn din.. Måtte jo blitt litt flaut for deg :D har du kjøpt avant nå?:) haha, jeg har litt til og stille ned på ;) og da ligger bilen nedpå asfalten og hviler.. så om du for den lavere en asfalten så er du goood ;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 19, 2009 Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 Nei, har ikke henta den enda. Bilen min blir sannsynligvis solgt i morgen, så da blir det henting av ny bil til uken :D Den skal bli lav, men ikke alt for lav.. :) Omtrent slik som den jeg har nå! Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet April 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 hehe, blir sikkert bra det hans! Ligger nå til kai i Reykjavik og losser, teller bare timer! er hjemme imorgen :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 20, 2009 Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 Håper på det! Ah, nicenice :) Hva er det du har på planen når du kommer hjem da? Blir bra greier robert :):) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet April 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 Håper på det! Ah, nicenice :) Hva er det du har på planen når du kommer hjem da? Blir bra greier robert :):) Planer å gjør når jeg kommer hjem? det er ikke småtteri :S Skal justere ned senkesettet bak, skifte til us lykter, Ny snurre, varmeskjold,filter, nytt manifold,ny resirk, downpipe, nytt midtarmlene i skinn osvosv.. er så mye at jeg ikke orker og skrive alt :p hehe.. men får håpe det blir bra!:) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 20, 2009 Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 Wow, for ei liste :D Gleder meg til å se hva det blir til :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet April 20, 2009 Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 gleder meg til du får riktige farge jeg hansi;) Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg