AudiRS4 Skrevet April 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Da stikker du bare på en bensinstasjon da vettu;) De har sånt! har de 2 polet orange blinklys pærer da? får sjekke når jeg kommer hjem og får se nærmere på det :p Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 2, 2009 Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 har de 2 polet orange blinklys pærer da? får sjekke når jeg kommer hjem og får se nærmere på det :p Vil tro det ja... Vi har hvertfall det der jeg jobber:) Eventuelt har sikkert både Biltema og Torshov;) Og helt sikkert Bilxtra og;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 2, 2009 Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Hadde vært konge :) Er bare skjørtene og nedre kant jeg trenger. Trenger ikke hele bakfangeren :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet April 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Vil tro det ja... Vi har hvertfall det der jeg jobber:) Eventuelt har sikkert både Biltema og; Torshov;) Og helt sikkert Bilxtra og;) om jeg ikke finner da, så vet jeg hvertfall hvem som skal få sende meg noen par.. ;):hello: Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 2, 2009 Rapporter Share Skrevet April 2, 2009 Yeah:) Kan vel sikkert ordne det:hello: Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet April 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 Har sett så mange med Sotfilm på hovedlyktene, at jeg tok og bestilte til hovedlyktene mine , og grøftelysene.. så får se hvilken lykter det havner på:p Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet April 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 Tanken bare streifet meg.. Selge og kjøpe meg 09 B8 ? men vet ikke om jeg klarer og selge gullet mitt! Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 3, 2009 Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 Har du penger, så why not? :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet April 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 Har du penger, så why not? :D Penger er ikke problemet, er nå tanken på alt av penger og tid jeg har brukt i denne bilen da.. vanskelig å kvitte seg med ! Men må vell ha denne bilen litt til! skifter sikkert mening når jeg får montert ny turbo og alt det andre jeg har liggende hjemme :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 3, 2009 Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 blir bra det ja :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet April 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 blir bra det ja :) Det for vi håpe, eller så selger jeg alt :P Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 3, 2009 Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 haha :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet April 3, 2009 Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 Det jeg tenker på når jeg har lyst til å selge prosjekter er at jeg kan få lov til å begynne på scratch på en umoddet bil igjen, med mer erfaring i bånn enn sist, som forhåpentligvis gir et bedre resultat! :D Ting går alltid greiere andre eller tredje gangen.. Liker bilen du har nå da! Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet April 3, 2009 Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 tenk på de syke sakene du får kjøpt for prisen til en ny a4??? S4, rs2, s2, M5++++ :D:D men forstår også at det e kjekt med ny bil og garantier og greier Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 3, 2009 Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 Ja, det må være betryggende og godt. Men fy faen så mye annet man kan få for de pengene. Man nærmer seg jo nesten en RS4. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg