AudiRS4 Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Reiser desverre på sjøen imorgen, og får selfølgelig maange deler når jeg er ute :( Har bestilt meg komplett Svart skinn sportinteriør med dørpaneler, og får også turbo++ denne uken eller neste uke :) Så det ligger godt og venter på meg til jeg kommer hjem. En kompis sin bil og min havnet i en avis pga han begynte med chiptuning. Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 bilen din er så fiiiiiiiiin! Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Støkent :pray Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 500 for det staget var jo ikke gale! blir vel å bestille et slikt i dag :) blir litt å gjøre når du kommer hjem igjen då.. men du får trøste deg med at du ikke er den eneste som reiser til sjøss i morgen.. blæææ Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 veldig fin bil fortsatt :D hjelper dette staget no serlig ? Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Kjøpt sports interiøret da? Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Feit bil=) hvordan inter cooler kitt har du??? passet røra sån at det ikke ble problem med grøftelysa??? Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Auda : takk for det :) Sandmo: takker :D Tim : om det gjer noe forskjell det vet ikke jeg ! men ser nå bra ut da :D hehe og det blir litt og gjer ja ! ;) esso : takk for det :) Om det hjelper vet jeg ikke.. bilen er så stiv fremme at jeg ikke merket noe forskjell når jeg monterte det.. men kven vet? :) Skarlberg : kjøpte det hos bildelsenteret.no .. Tmh: takk for det! er et FMIC fra autobahn.. kostet en plass mellom 3-4000 og er bolt on, grøftelysene er ikke i nærheten av ic rørene :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 Fikk en veldig fin pakke idag, gler meg til og komme hjem :D Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Mars 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 hvilken pakke om jeg tør spørre? :op: Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46_Coupè Skrevet Mars 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 Har du vurdert og kjøpe nye skilter til bilen forresten? Synes de gamle skiltene du har trekker litt ned på utseendet synes jeg.. Fortsatt rå, men hadde sett mye penere ut da ;) Siter '99 Bmw 320Ci *Automote* Link: http://www.bilforumet.no/3-serien/204886-e-46-coup-automote.html - Rolling low isn't just a mod, its a lifestyle - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 hvilken pakke om jeg tør spørre? :op: vent og se ;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 Har du vurdert og kjøpe nye skilter til bilen forresten? Synes de gamle skiltene du har trekker litt ned på utseendet synes jeg.. Fortsatt rå, men hadde sett mye penere ut da ;) Er ikke så lenge siden jeg kjøpte nye skilt.. men må ha meg nye igjen, så da blir det vell nye plastikk skilt fremme og bak.. har de skiltene uten flagg nå Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46_Coupè Skrevet Mars 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 Er ikke så lenge siden jeg kjøpte nye skilt.. men må ha meg nye igjen, så da blir det vell nye plastikk skilt fremme og bak..har de skiltene uten flagg nå Sorry, så bare på bildene på førstesiden jeg serru, så litt bakover her nå at du har bytta etter det.. Da er det bra alikevel da :D Siter '99 Bmw 320Ci *Automote* Link: http://www.bilforumet.no/3-serien/204886-e-46-coup-automote.html - Rolling low isn't just a mod, its a lifestyle - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 Sorry, så bare på bildene på førstesiden jeg serru, så litt bakover her nå at du har bytta etter det.. Da er det bra alikevel da :D Hehe, ja på førstesiden er det vell noen bilder med gamle skilt.. ;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg