AudiRS4 Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 Fy faen for en deilig A4 du har :D Takk for det Kristian E !:) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_h Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Rå a4 ;D Hva er dim på Brock felga dine?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Rå a4 ;D Hva er dim på Brock felga dine?? Takk for det :) 8.5x17 ET 13 ;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Vinterfelgene har komt på igjen etter 2 uker kjøring med brock felgene, og faen hvor jeg hater vinterdekk !:p Skal nå vaske brock felgene og imorgen skal de poleres:) Har også prøvd og lakke bakrutesenkeren, men dysen på boksen spyttet uheldigvis, hadde ikke den gjort det hadde resultatet vert bra ! men desverre ble det det ikke.. Har også fått time hos audi verksted i ørsta den 16 feb , så da blir endelig skaden etter jeg ble pårygget fikset:) De skal også lakke bagasjeluken og så montere på igjen bagasjeluke listen :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Motordekselet og bakrutesenkeren er nå levert til en kompis som er lakkerer så han får lakke delene skikkelig :) Og har jeg tatt av bakdemperene og sendt de tilbake til norskbildel senter så de får stille stivheten på de dersom det ikke går and slik som de sier.. så er vell uten bil i 1 uke , håper mindre ! Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Kjørte Audi S6 igår, Og herregud! jeg har lyst på!!! Fekk også tilbake motordekselet og bakrutesenkaren igårkveld, nylakket i bilen farge :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46_Coupè Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Bøllete A4 du har der:) Brock felgene kledde bilen utrolig bra faktisk! Og ingenting og si på senken, enn ordet perfekt ;) Siter '99 Bmw 320Ci *Automote* Link: http://www.bilforumet.no/3-serien/204886-e-46-coup-automote.html - Rolling low isn't just a mod, its a lifestyle - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Bøllete A4 du har der:) Brock felgene kledde bilen utrolig bra faktisk! Og ingenting og si på senken, enn ordet perfekt ;) takk for det !:) Ja felgene kler bilen bra ;) Og senken er vell godt nokk :D Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Kjørte Audi S6 igår, Og herregud! jeg har lyst på!!! Fekk også tilbake motordekselet og bakrutesenkaren igårkveld, nylakket i bilen farge :) håhåhåhå hørtes moro ut :) satt på med helt ny allroad taxi i går .. da var dagen redda :D Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Det var morro !! :D Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Sendte inn bakdemperene mine til norskbildelsenter fårge onsdag.. og de fekk de fredag og skulle stive de av og sende de tilbake samme dag, men aldri om de holder ord! ringte idag og de sa at de ikke hadde sendt de for de heller ikke fekk til og stive de av.. så nå skulle de ringe til KW og høre hvordan man stiver demperene av og sende de tilbake til meg idag.. Vi får se om de holder ord denne gangen da... Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Har nå også fått montert bakrutesenkeren, og fått limt på noen audiringer på motordekselet:) får se om jeg får tatt noen bilder imorgen ;) Skal også av med fronten imorgen og ta av begge rørene til IC'n.. rørene er snart brune av dritt , så de må vaskes og polerest ! Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagerik Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Hehe, her er Ørsta på sitt beste ser jeg! ;) Fortsett slik AudiRS4, du har fremdeles noen millimeter før du når bakken!! =D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Hehe, her er Ørsta på sitt beste ser jeg! ;) Fortsett slik AudiRS4, du har fremdeles noen millimeter før du når bakken!! =D hehe, vartdal på sitt beste :P Ja har noen mm før jeg når bakken.. men har nå tenkt og komme meg plasser også da ;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Snakket idag igjen med norskbildelsenter, og de klarer ikke å stille stivheten på bakdemperne.. så de sender demperne tilbake til meg så jeg får bruke bilen, også bestiller de helt nye bakdempere til meg :) Jeg har kw2, men får kw3 bakdempere :D netto ! Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg