AudiRS4 Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 Skal gi beskjed om jeg skifter mening ;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 Har planer om og bygge opp bagasjerom "golvet" ca 5 cm.. Bygge forsterkeren under og plant med nye platen, legge xtra batteriet litt nedi platen og få det litt finere.. får se hvilken dag jeg årker og begynne;p Må endel planlegging til først :) Ellers så går dagene bare med og leke seg med quattro på snøen :D muligens jeg får lagt ut en liten filmsnutt;p Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 høres ut som en plan baki :) samme som jeg har gjort nesten :D Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 Ja en plan er det :) Mange som har gjort det.. så fikk så lyst jeg og ^^ Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 viste dagen kom, at jeg skulle leke meg og det kom til og gå gale.. ga gass gjennom en sving,ræva kom ut og lå bredt gjennom svingen, fikk kontra og for av vegen :/ fekk en bulk på høgre framskjerm, men heldigvis var det bare skjermen og ikke mer !!:) Kan ver skummelt med quattro avogtil også ;p Får sikkert vite takst fra da jeg ble pårygget, imorgen :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Januar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 FWD er tingen :D Haha.. Men ja, det suger :( Satser på at du får ordna det :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 det synst du bare får du ikke har prøvd quattro ;P Ja fikset blir det ihvertfall til sommaren kommer og bilen skal på diverse treff :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bonza Skrevet Januar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 viste dagen kom, at jeg skulle leke meg og det kom til og gå gale.. ga gass gjennom en sving,ræva kom ut og lå bredt gjennom svingen, fikk kontra og for av vegen :/ fekk en bulk på høgre framskjerm, men heldigvis var det bare skjermen og ikke mer !!:)Kan ver skummelt med quattro avogtil også ;p Får sikkert vite takst fra da jeg ble pårygget, imorgen :) Offa da hørdes ikkje kjekt ut :( Må ha meire øving når man skal ligge kontrollert brett med Quattro enn på RWD :) men det e utrolig kjekt ;) Siter Vw Passat TDI -01 Vw Golf mk3 -98Audi A4 TQ -00Ford Sierra -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 heheh kjenner til quattro fenomenet ... har en tendens til å gå litt fort ja :D bra det var bare løse deler Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Anders| Skrevet Januar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 Nice A4 :) Tenker litt på å kjøpe A4 1,8 turbo selv som førstebil :P Lurte på en ting: hva er bredden på brock felgene dine? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 bonza: ja , hehe ;) _eSOo_ : Ja kan gå veldig fort i svingene ;p og glaad det bare var skjermen :) |Anders| Takk for det :) bredden på brock felgene er 8.5".. :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 klør meg i hovudet og tenker om jeg skal lakke audiringene i grillen og listen rundt grillen svart.. Noen formening?:) Om noen hadde orket og redigere litt i PS eller noe hadde vert supert :) Her er bilde. Takk folkens :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 Ikke gjør det:) Jeg tror bilen din ser finest ut som den er nå! Ang. photoshop, snakk med Knut, eller Mordi som han kaller seg;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bonza Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 Behold Audi'merke ditt som det er, det er finest når det er i krom. det er da min mening da :D Siter Vw Passat TDI -01 Vw Golf mk3 -98Audi A4 TQ -00Ford Sierra -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 Ikke lakker Emblemet, hvis du vil beholde bilen clean;) Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg