stinger82 Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Hei, Noen som vet hvor jeg kan kjøpe nye deksler til rs4 look ver.1 felg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnowKing Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Her f.eks :) Siter - '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6 - '81 Jeep CJ7 (Prosjekt) - '05 Yamaha FZ6 (Til salgs) - '02 Polaris Edge X 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stinger82 Skrevet November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Takk for svar, men ut fra bildene på baksiden av dekslet ser de ikke ut som de passer til de felgene jeg har. Eksakt navn på felgene er: AUDI VW RSK look ver1 7x16 5-112 et35 Håper noen kan hjelpe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 stinger82 skrev: Takk for svar, men ut fra bildene på baksiden av dekslet ser de ikke ut som de passer til de felgene jeg har. Eksakt navn på felgene er: AUDI VW RSK look ver1 7x16 5-112 et35 Håper noen kan hjelpe:) Hvis dette er originale Audi felger, så kan du kjøpe dekslene hos din lokale Audi forhandler. Er det derimot replicas, så bør du snakke med de som du kjøpte felgene av. Følgte de med bilen, så kan du f.eks. spørre forrige eier hvor han har kjøpt dem. Eller du kan ta med en felg til noen som selger slike felger og se om de har noen som passer. :) Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg