Gå til innhold

SELGES: Sæther sin Vectra 4x4 Turbo " Ulven i fåreklær"

Ranger emnet


Sæther Racing

Anbefalte innlegg

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du gjør slik, klipp og lim inn i din sigg:

 

[url="http://www.bilforumet.no/prosjektforum/193273-opel-omega-b-1995-steinmetz-editon-pr0zj3kt-44.html"]Opel Omega b 1995- Steinmetz Editon. PR0ZJ3KT[/url] 

 

og

 

[url="http://www.bilforumet.no/prosjektforum/211429-s-ther-sin-vectra-4x4-turbo-ulven-i-f-rekl-r.html"]Sæther sin Vectra 4x4 Turbo " Ulven i fåreklær" [/url]

 

Yaay!

'99 BMW 520iat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, mange som har lyst på bilen gidt, Så blir nok solgt, Fått et Bra bud + en LET motor som hadde ruslet 145 000km med papirer. Så tror nesten jeg må slå til på den.

 

Så da er hvertfall en god LET motor ordnet til Omegan. :) Blir dette datasprut litt smått, Montering av motor og alt dette sender jeg bort.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja pga finnanskrisen så er jeg blitt en fattig man og har ikke mulighet til og gjøre noe med denne før økonomien har blitt bedre. Alt har gått til helvete for min del, dessvere.

 

Såpass ja.. Det er ikke bra :(

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir solgt og levert på Lørdag. Da kan jeg bare konsentrere meg om en Bil :) Omega min :) Elsker den over alt på jord, "nesten"

 

Håper jeg får omegan til og gå like bra som vectran, da skal det bli gøy!

 

Om du ikke selger den da :)

 

Men hadde vært kult å sett deg lage en grom omega.. HAr jo litt peil der, men du selger jo alt så fort :p

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe denne er nok ikke gjenom rusten, denne er veldig bra for rust. Er noen små feil på den, men men. Bilen er fult brukbar den. Gamle eier brukte den som bruks bil. Og jeg kjørte den fra mandal til ski. Og det er et styke kan du si. Bilen er helt grei den.

 

:) ufornuftig penge bruk? Har jeg sagt jeg taper mye penger på dette? ;)

 

Hvis du ser det andre prosjektet mitt som jeg har hatt i ja langt over et år nå. tror jeg.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår