Gå til innhold

SELGES: Sæther sin Vectra 4x4 Turbo " Ulven i fåreklær"

Ranger emnet


Sæther Racing

Anbefalte innlegg

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Grom sier du vel når vectran spooler forbi deg i 160 i lille japsen din.

 

Men Men, ja er jo litt små feil med den. men er jo fult kjørbar. ikke noe store kostnader og fikse feilen, fordelingkassen følger med, ny overhalt. og alt annet.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var rart at du skulle selge den igjen.

 

Ja pga finnanskrisen så er jeg blitt en fattig man og har ikke mulighet til og gjøre noe med denne før økonomien har blitt bedre. Alt har gått til helvete for min del, dessvere

 

:-/ Selga grom Vectran :-/ huff¨huff :-/

 

 

Se hva jeg skrev til Bruer. der forklarte jeg hvorfor.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal det vel sies at det ikke er noen finanskrise her til lands, det er vel blitt slått fast av flere forskjellige instanser.

 

Hvorvidt du spinner forbi meg i 160 bryr meg lite, jeg kommer meg hvertfall fram uten å miste verken lapp, eller deler av understell på veien.

- Mazda 323F '96 JDM

- Mercedes 250CE '71

- Zuki trailbil '86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytte i "Rustfri"? :D

 

Nå skal det vel sies at det ikke er noen finanskrise her til lands, det er vel blitt slått fast av flere forskjellige instanser.

 

Hvorvidt du spinner forbi meg i 160 bryr meg lite, jeg kommer meg hvertfall fram uten å miste verken lapp, eller deler av understell på veien.

 

Sæther kan iallefall kjøre rundt i sin egen bil uten og være flau over det da..;)

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og til alle på opel forumet,

 

Jeg leste i salgstråden dere hadde lagt ut der, at gamle eier på bilen som har lyst og kjøpe den tilbake forøvrigt, prøver og skremme vekk andre, og skriver at taket på sveises???? Det er vel det mest latterlige jeg har hørt. Er overflate flekker rundt vinduene på toppen, eller er det greit.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår