Tårnmannen Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Nyyyydelig bil, men satan, for en garasje da? Din private eller? Ser jo KLISS strøken ut den og! Skinner jo like mye av både bil og garasje :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 hehe nei er ikke min:) skulle gjerne hatt lik:P hehe lite som har skjedd med bilen, fått fikset ett glødeproblem, hente senk idag.. fått på black optic grill og kodet om frontlys til US-look... slenge med noen bilder:) Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 Blei jævla tøft med usa-blinkers Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet April 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 noen ny bilder med sommerhjul: bilen skal senkes uka etter påske med justerbart senkesett:) Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 bilen skal senkes uka etter påske med justerbart senkesett:) Min får montert en av de første dagene i uke 17..:) Har du noen bedre bilder av fronten med parklys i blinklysa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet April 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Min får montert en av de første dagene i uke 17..:) Har du noen bedre bilder av fronten med parklys i blinklysa? tøft:) gått for justerbart du og? gikk for ta-technix jeg, billig men kjører ikke så mange km så skal vel gå greit:) hmm skal se hva jeg finner.. tror ikke jeg har så mange bilder av us blinkers men.. Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet April 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 ett du ser det litt men.. ta noen bilder om kvelden når jeg får senka så kan du se bedre:) går på krykker for tia så får ikke kjørt bil, GJETT om det er kjedelig a...:S Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arnold90 Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 må si jeg misunner deg:) hvor kjøpte du blinkersn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet April 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 må si jeg misunner deg:) hvor kjøpte du blinkersn? ikke kjøpt, orginal som er kodet om :) Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 tøft:) gått for justerbart du og? gikk for ta-technix jeg, billig men kjører ikke så mange km så skal vel gå greit:)hmm skal se hva jeg finner.. tror ikke jeg har så mange bilder av us blinkers men.. Jepp, jeg har gått for det samme settet:) Har hørt at det ikke er forskjell på det settet og noen av de litt dyrere, så jeg har litt forventninger til det settet likevel:) :op: Ble stilig med us-blinkers ja!:cool: Gleder meg til kveldsbilder!:D Krykker? Vært uheldig på isen eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet April 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Jepp, jeg har gått for det samme settet:) Har hørt at det ikke er forskjell på det settet og noen av de litt dyrere, så jeg har litt forventninger til det settet likevel:) :op: Ble stilig med us-blinkers ja!:cool: Gleder meg til kveldsbilder!:D Krykker? Vært uheldig på isen eller? aah tøft:) blir spennende se hvordan det blir:) bare erfaring fra supersport av de billige og det var stiiivt:) hehe,men s-line er jo ikke noe komfort understell det heller så.. hehe neida har ikke det:) gammel skade som kommer igjen:) stivet av ankelen:) deilig! Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
itwt- Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Fet bil! =) hvilke felger er den avbildet med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet April 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 det er s3 replica:) 8*20" med 225/30-20dekk Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 aah tøft:) blir spennende se hvordan det blir:) bare erfaring fra supersport av de billige og det var stiiivt:) hehe,men s-line er jo ikke noe komfort understell det heller så..hehe neida har ikke det:) gammel skade som kommer igjen:) stivet av ankelen:) deilig! Ja, gleder meg jeg også:D Sline understell + 20" er i grunn et helvette å kjøre med, så vi har noe å se frem til når senkingen kommer på!;) hehe:) Kjørte i gå med 3 stk i baksetet å det subba noe jævlig i fartshumper og når jeg ga litt gass, så om det kommende senkesettet er stivt, gjør meg ingenting:) Du får ha god bedring og god påske:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet April 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Ja, gleder meg jeg også:D Sline understell + 20" er i grunn et helvette å kjøre med, så vi har noe å se frem til når senkingen kommer på!;) hehe:) Kjørte i gå med 3 stk i baksetet å det subba noe jævlig i fartshumper og når jeg ga litt gass, så om det kommende senkesettet er stivt, gjør meg ingenting:) Du får ha god bedring og god påske:D subba da ja,hehe:) jo takk for det:) ligeså.. bilder når senk er på kommer etter påske når kameraten min har tid:) Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg