Gå til innhold

fra B3 til B4 bare med panser!

Ranger emnet

NilsenRacing

Anbefalte innlegg

nokken somn har bilde av audi 80 b3 men b4 panser?lurer på å gjør dette med min audi men har hørt mye om att man må bytte skjermer og lykter men har sett folk som har bare byttet panser og syntest det såg helt orginalt ut

BMW Asyl-Edition med turban og interkurder,

Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram

og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nokken somn har bilde av audi 80 b3 men b4 panser?lurer på å gjør dette med min audi men har hørt mye om att man må bytte skjermer og lykter men har sett folk som har bare byttet panser og syntest det såg helt orginalt ut

Trenger bare å bytte panser og festene/låsene mener jeg å huske?

Gamlebilen til brodern.

1987 Audi 80 Quattro skiftet til b4 panser.

22.05.02.jpg

22.05.02%202.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin fin 80 der ja:)me mine øyne ser de jo heilt likt ut som en b4 men de e vell ikkje nokke forskjell på karosserie på quattro vell??forde e såg en anna quattro oxo som hadde bare bytta panser og t stolpen :D bare å finne ett panser på skroten altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin fin 80 der ja:)me mine øyne ser de jo heilt likt ut som en b4 men de e vell ikkje nokke forskjell på karosserie på quattro vell??forde e såg en anna quattro oxo som hadde bare bytta panser og t stolpen :D bare å finne ett panser på skroten altså

Neida ikke noe som helst forskjell karosseri messig på Quattro og non-quattro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men går ikke de ann å modde noen braketter til lyktene så di kommer lenger fremm da??:D

lyktene sitter der dem skal dem,er bare det at b3 lyktene er ca 3-5cm bredere en b4 lyktene,så derfor vil litt av dem komme bak panseret,men om man ikke vet det,så vil man ikke tenke over det.

bruker selv b3 lyktene på b4 front jeg

98 vw golf 4 gti

Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For beste resultat så ville jeg ha byttet til B4-panser, t-stykke, B4-lykter og forskjermene.Helt klart penest og mest gjennomført.Hadde nok spandert på meg selv en S2-frontfanger også.
heilt kalte,men skal ikke ha bilen for lenge..skal bare sette den i stang og selge den med en gang å kjøpe nokke som kan lage blårøyk av riktig hjulbua:):scooter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider