NilsenRacing Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 nokken somn har bilde av audi 80 b3 men b4 panser?lurer på å gjør dette med min audi men har hørt mye om att man må bytte skjermer og lykter men har sett folk som har bare byttet panser og syntest det såg helt orginalt ut Siter BMW Asyl-Edition med turban og interkurder, Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 nokken somn har bilde av audi 80 b3 men b4 panser?lurer på å gjør dette med min audi men har hørt mye om att man må bytte skjermer og lykter men har sett folk som har bare byttet panser og syntest det såg helt orginalt ut Trenger bare å bytte panser og festene/låsene mener jeg å huske? Gamlebilen til brodern. 1987 Audi 80 Quattro skiftet til b4 panser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsenRacing Skrevet November 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 fin fin 80 der ja:)me mine øyne ser de jo heilt likt ut som en b4 men de e vell ikkje nokke forskjell på karosserie på quattro vell??forde e såg en anna quattro oxo som hadde bare bytta panser og t stolpen :D bare å finne ett panser på skroten altså Siter BMW Asyl-Edition med turban og interkurder, Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 fin fin 80 der ja:)me mine øyne ser de jo heilt likt ut som en b4 men de e vell ikkje nokke forskjell på karosserie på quattro vell??forde e såg en anna quattro oxo som hadde bare bytta panser og t stolpen :D bare å finne ett panser på skroten altså Neida ikke noe som helst forskjell karosseri messig på Quattro og non-quattro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 holder med og bytte panser og t-stykke,eneste er at lyktene kommer et par cm bak panseret Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsenRacing Skrevet November 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 men går ikke de ann å modde noen braketter til lyktene så di kommer lenger fremm da??:D Siter BMW Asyl-Edition med turban og interkurder, Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 men går ikke de ann å modde noen braketter til lyktene så di kommer lenger fremm da??:D lyktene sitter der dem skal dem,er bare det at b3 lyktene er ca 3-5cm bredere en b4 lyktene,så derfor vil litt av dem komme bak panseret,men om man ikke vet det,så vil man ikke tenke over det. bruker selv b3 lyktene på b4 front jeg Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 For beste resultat så ville jeg ha byttet til B4-panser, t-stykke, B4-lykter og forskjermene. Helt klart penest og mest gjennomført. Hadde nok spandert på meg selv en S2-frontfanger også. Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsenRacing Skrevet November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 For beste resultat så ville jeg ha byttet til B4-panser, t-stykke, B4-lykter og forskjermene.Helt klart penest og mest gjennomført.Hadde nok spandert på meg selv en S2-frontfanger også.heilt kalte,men skal ikke ha bilen for lenge..skal bare sette den i stang og selge den med en gang å kjøpe nokke som kan lage blårøyk av riktig hjulbua:):scooter: Siter BMW Asyl-Edition med turban og interkurder, Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Noen gang kjørt en trimmet Audi 80 forhjulstrekk? Kommer nok blårøyk fra forhjulene, haha Men den kjappe måten blir panser og t-stykke. Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg