marcuus Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Ser så mange legger ut bilder av prosjektene/bilene sine. Og må først og fremst si at det er mye fine biler her! Så da tenkte jeg at kanskje jeg skal gjøre det også her jeg sitter sliten og fyllesyk. Noen som har noen tips mot fyllesyke som alltid fungerer btw? ;p Bilen min er da en 1999 Bmw 318 e46. Har vel hatt bilen i drøye tre måned nå. Og må si at jeg er kjempe fornøyd. Selvom motoren kanskje kunne vært litt sprekere. Har noen planer for den som blandt annet - Nye felger(tips?) - m3 speil - Bakrutesenker - Angeleyes(ett eller to par?) - ny eksostip - soting(%?) - Øyelokk pluss noen småting Ting jeg har gjort med bilen siden jeg fikk den: - Komplett Srs bodykitt - H&R justerbart senkesett - Nye baklys - Driver og bygger anlegg. Men lommeboken ble slank da gitt. Har ikke fått lakkert bodykittet enda, men legger ut bilder av det så fort jeg har fått gjort det. Noen som har noen tips til andre ting jeg kan gjøre? ris og ros mottas med takk. Noen bilder av bilen(orginal): [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen88 Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Denna var fin! Perfekt størrelse på ''M3'' felgene! Åsså ødelgge den med ettermarkeds drit:p Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Jeg liker ikke mye annen plastikk enn BMW sin egen, så jeg ville heller brukt pengene på M-tech styling og noen M3 speil. Kjøpt nye typen skilt. Solfilm og blank eksosstuss blir bra :) Har du skrudd senken opp på bildet eller? Så ikke veldig lav ut, siden du har justerbart.. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcuus Skrevet November 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Hehe, nei. på bildene sitter ikke senkesettet på. monterte det for 3-4dager siden ca. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gofle2 Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 ikke helt min smak den plastikken, men bare det blir forseggjort blir det vel bra. husk å tillpasse settet skikkelig før du lakker det.. og lager deg fester som funker. så ting ser beint og pent ut, uten store glis mellom fangere og bil. Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rarityn Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Kjøpt nye typen skilt. Nye skilt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RichiRich Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Nye skilt? de med blått på ene sia og en N inni ;) alle nye biler leveres med det, man kan også stikke til vegvesenet å bestille slike :) Siter [ ]1989 BMW E30 325i Sedan [X]1988 BMW E30 320i Cabriolet(VRAK) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcuus Skrevet November 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 ja, har tilpasset det så det sitter som støpt. Men på bildet er den bare hekta innpå, den blir ikke slik da jeg er ferdig. Er det fetest med ett eller to par angeleyes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RichiRich Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 ja, har tilpasset det så det sitter som støpt. Men på bildet er den bare hekta innpå, den blir ikke slik da jeg er ferdig. Er det fetest med ett eller to par angeleyes? to to to to to !! :) Siter [ ]1989 BMW E30 325i Sedan [X]1988 BMW E30 320i Cabriolet(VRAK) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcuus Skrevet November 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 som dere ser så var det kun de store baklysene som fulgte med da jeg kjøpte nye. Visste ikke det;p noen som vet om et sted jeg kan få de "små" lyktene på bagasjerommet som matcher de nye? [/img] http://i437.photobucket.com/albums/qq95/Sjompa/DSC00087.jpg[/img]"] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RichiRich Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Gs selger nok sånne, evt kan de bestille det Siter [ ]1989 BMW E30 325i Sedan [X]1988 BMW E30 320i Cabriolet(VRAK) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Ble veldig skeptisk når jeg så bilder av SRS frontfangeren på bilen din..det så helt jævlig ut. ..men så googla jeg etter litt bilder av SRS kitet montert og lakkert på E46, og jeg må si jeg tror dette kommer til å bli veldig bra! Bakfangeren var grom..minner litt om rumpa på E90. Blir spennende å se kitet ferdig lakkert på bil samt. litt skikkelig senk. Hvor store felger hadde du tenkt på, og hvilken stil? (kantfelger, lakkert senter, krysseiker, 5-eika etc.) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcuus Skrevet November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 ja, hehe. den er bare "hektet" på slik den er på bilde. skal mye lenger inn. Er ikke sikker på åssen felger jeg vil ha. Egentlig så aner jeg ikke. Noen gode forslag? 18" eller 19" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcuus Skrevet November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Noen som forresten vet hvor jeg kan få tak i slike tåkelys som sitter på denne? http://www.modbargains.com/product.aspx?pf_id=SRS_Front_Bumper_E46_CS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Er ikke det Mtech tåkelysene da? Det er veldig lett synlig at du ikke har byttet de lyktene bak med ryggelys på, ser høydeforskjell :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg