Turbo 245 Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Hei jeg har tengt å kjøpe meg en Amazon så lurer jeg på får an god kjent en 16V motor i amazon..? vor mange hk fårman egentlig god kjent i amazon.? Og får man tak i front spoiler og spoiler på kofert lokket da.? Er det ellers vanskelig å få tak i deler da.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buøyvolvo Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Ingen ting er umuli. Men her har du noen godkjente produkt endringer fra volvo. : http://www.volvoforum.no/volvo_info/ombygginger_amazon.htm Siter OLD VOLVO`S NEVER DIE, tHEY ONLY GO FASTER...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo 245 Skrevet November 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Vor får man kjøpt front spoiler og bak spoilere da..? passer 16V motoren i amazon noen som vet.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo 245 Skrevet November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Var ikke mange som svarte her da.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buøyvolvo Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Alt passer barre du bruker makt. Det er sikkert b234 (16v) motoren til volvo du snaker om fra 740 GLT.. det er flere som har b230 (8v) i amazon. Blokken er så godt som identisk med to forskjellige topper.. Siter OLD VOLVO`S NEVER DIE, tHEY ONLY GO FASTER...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Vor får man kjøpt front spoiler og bak spoilere da..? passer 16V motoren i amazon noen som vet.? Jeg har en frontspoiler. Sikkert 10-15 år gammel, men ligger i plastikken enda. Kom med bud:) Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo 245 Skrevet November 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Hei Finepix har sebdt deg pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg