Skaret Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 Heisann folkens :) Jeg har skaffa meg bil, en såkalt opel kadett E 1.8i 91mod. Det som er at jeg ikke finner noen som er lik som min, ikke med 1.8i og ikke det interiøret som jeg har , lurer så fælt på dette. Er det en annen type kadett jeg har ? Mvh Kent Daniel R.Skaret Takke for svar :) Siter Kjøretøy: Opel Kadett E 91 Mod, Mazda 626 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 Gsi? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaret Skrevet November 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 Gsi? Nei, nettopp det det ikke er ! Siter Kjøretøy: Opel Kadett E 91 Mod, Mazda 626 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaret Skrevet November 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Ingen som vet ? :) Siter Kjøretøy: Opel Kadett E 91 Mod, Mazda 626 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 ta bilder av interiøret og merker som er på bilen osv da mann, vi er jo ikke synsk heller.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaret Skrevet November 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 ta bilder av interiøret og merker som er på bilen osv da mann, vi er jo ikke synsk heller.... Flere bilder har jeg desverre ikke nå mann ! Siter Kjøretøy: Opel Kadett E 91 Mod, Mazda 626 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monzter Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Trudde Recaro stolene bare kom i GSi jeg men..? Men ser også at det er nyere nakkeputer.. Enten så er dette en veldig skjelden bil, eller så er den merkelig uorginal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaret Skrevet November 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Trudde Recaro stolene bare kom i GSi jeg men..? Men ser også at det er nyere nakkeputer.. Enten så er dette en veldig skjelden bil, eller så er den merkelig uorginal. Så dette er recaro stoler ? Jeg også synes det er rart, finner ingen som er lik som min, ikke med 1.8i motor og sånn interiør. Jeg har ikke digitalt intsrumentpanel ! Rart :) Hehe. Noen som vet ? Siter Kjøretøy: Opel Kadett E 91 Mod, Mazda 626 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monzter Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Ligner hvertfall veldig på de orginale Recaro stolene som er i GSi'n min (unntatt nakkestøttene). Men har du noen planer med bilen eller? Takstativet må jo bort hvertfall hehe =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaret Skrevet November 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Ligner hvertfall veldig på de orginale Recaro stolene som er i GSi'n min (unntatt nakkestøttene). Men har du noen planer med bilen eller? Takstativet må jo bort hvertfall hehe =) Jeg skal høre med der bilen er kjøpt jeg, så finner jeg ut alt om den :) Jo, Takstativet SKAL bort, har bare ikke nøkklene :) Jo, tengte på gsi frontfanger og spoiler med tiden, og det kommer helt sikkert mye mer :) Hodler på å fjærne rust og slikt på bilen nå da, blir ca 100% rustfri :) Siter Kjøretøy: Opel Kadett E 91 Mod, Mazda 626 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 de siste kadett e modellene kom i noen forskjellige utgaver. frisco, bertone, beauty, gt, ls osv.. den du har er en nyere ls utgave av den 1985 ls utgaven, og den har nyere interiør med recaro lignende seter og sprekere motor... er er noen eksempel på kadett ls. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2004602 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1623482 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelPluggen Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Recarostolene uten vipperygg er mer "bøttete", har selv disse i "GSi"-sedanen min og de med vipperygg i GT´en min.. 1.8i i ikke-GSi er ikke unormalt, men den har da 90hk i combi´en etter hva jeg fikk høre her tidligere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaret Skrevet November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 de siste kadett e modellene kom i noen forskjellige utgaver. frisco, bertone, beauty, gt, ls osv.. den du har er en nyere ls utgave av den 1985 ls utgaven, og den har nyere interiør med recaro lignende seter og sprekere motor... er er noen eksempel på kadett ls. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2004602 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1623482 Så jeg har en opel kadett E 1.8 Ls ? :) Tusen takk for hjelpa :) Men, er jo 1.8 jeg har, finner ingen som har 1.8 jeg, er det unormalt ? Er jo helt like den på autodb, bare at jeg har 5dørs og 1.8i :) Ikke den hvite, men den røe, bare at jeg har kombi :) Siter Kjøretøy: Opel Kadett E 91 Mod, Mazda 626 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaret Skrevet November 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Har funnet ut at jeg har en Opel Kadett 1.8i GL :) Så er bare å stenge denne tråden! Siter Kjøretøy: Opel Kadett E 91 Mod, Mazda 626 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg