asona_er_best Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 det er ikke altid det er mer enn de 3x3 rundene.. landsfinalen i kvinesdal f.eks. det var jo en skandale, jeg reiser hvertfall ikke på løp så langt en gang til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet November 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Kjørte landsfinalen i Mo I Rana jeg, 60 mil en vei. Er vel den verste landsfinalen som noen gang er arrangert etter mitt syn. Kom du sør for Korgen fjellet ifra, fikk du svartflagg om du så tok starten å ikke var nær en annen bil. Men stemningen rundt en landsfinale er noe spesielt da, uansett hvor man er. Å att vi kan å arrangere løp er det vel ikke så mye tvil om. Er ikke uten grunn att vi har fått priser fra Team Super etter bakkeløpene våre. Å banen kommer til å være helt i toppskiktet i landet. Det samme med depot og publikumsarena også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bighill-racing Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 blir fint med lansfinalen 2010, 10min fra ytterdøra.. må vel sikker til å bygge bil snart da... Siter VW golf mk2 GTI 1,8 8v (4dørs) ombygd VW golf mk2 GTI 1,8 8v (2dørs) mod,86 VW golf mk2 weber 1,8 8v (bilcross) mod,85 Opel vectra A 2,0 8v 4x4 mod,90 BMW E30 320(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Det må du gjøre da ja. Landsfinale eller ikke :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bighill-racing Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 har en, men må vel bygge en grom bil til lansfinalern:-) tror det er flere i nærheten hær som kommer med grom byg til den... hadde vært jævli arti med en trønder øverst på pallen da.. Siter VW golf mk2 GTI 1,8 8v (4dørs) ombygd VW golf mk2 GTI 1,8 8v (2dørs) mod,86 VW golf mk2 weber 1,8 8v (bilcross) mod,85 Opel vectra A 2,0 8v 4x4 mod,90 BMW E30 320(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Det ville vel vært første gangen isåfall. Om vi ikke regner vår gode venn i Molde som trønder da :-) Men da blir det nok bråk med Møringene.. hehe Kommer jeg til finalen, skal jeg nok dukke opp med noe gromt selv også ja. Men først får jeg prøve meg på landsfinalen 2009 :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlumboRacing Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Landsfinalen i Aremark 2009 tror jeg blir gromm;) Skal prøve å kvalle som førsteårs senior, blir nok hard kamp men, he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Ikke lett å kvalle til landsfinalen nei. Er alltid kamp om de plassene, spesielt i nærområdet rundt arrangøren. Men desto mer morro å klare det da :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 altid hard kamp om plassene, men aremark kan jeg vedde en felg på at blir den grommeste så lenge jeg har vært i dette gamet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Aldri vært å kjørt der, men får vel prøve å komme seg dit tenker jeg. men har ikke de store forhåpningene om det da :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlumboRacing Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Ja tror det blir en vellykka landsfinale, ja vært morro og klart og kvalle:) får satse alt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 ja fiat'n, den banen er verdt å satse det meste for å kjøre.. den er RÅ kvaller du deg dit Christer da har du nok noe du kan få lov å skryte så mye du vil av for det trur jeg blir hardt, men siden du fortsatt har grom-saab'n din så skal vel en kvalling på hjemmebanen din eller momarken la seg gjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 han kan ikke kvale på hjemme banen da det ikke er lov å ha kval løp på der siden de skal ha landsfinalen der;) en annen klubb kunne jo ha arangkjert det, men hvem skulle det ha vert? vis omegaen er klar og det er kvalings på momarken så prøver jeg meg der igjen til året, går ikke det så må jeg dra langt oppi gokk å prøve, hadde vert tøft å vert med på landsfinalen til året, men ender nokk omm som en drita fyr oppi skråningen, for det er jeg sabla flink til;) i vertfald i aremark, hehe Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 han kan ikke kvale på hjemme banen da det ikke er lov å ha kval løp på der siden de skal ha landsfinalen der;)en annen klubb kunne jo ha arangkjert det, men hvem skulle det ha vert? vis omegaen er klar og det er kvalings på momarken så prøver jeg meg der igjen til året, går ikke det så må jeg dra langt oppi gokk å prøve, hadde vert tøft å vert med på landsfinalen til året, men ender nokk omm som en drita fyr oppi skråningen, for det er jeg sabla flink til;) i vertfald i aremark, hehe nei for faen, det stemmer.. er ikke greit å være surrete vettu ole;).. prøv det ole, fått tak i ny motor til omega'n?. den planen med å sitte i skråningen å drekke hørtes ikke dum ut, neste år får jeg tilogmed kjøpt øl selv!! haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlumboRacing Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 ja får nå prøve, men blir sikkert vanselig som førsteårs senior trur jeg. Men morro blir det uansett, kvaller jeg ikke blir det nok no pils i skråningen her også:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg