Gå til innhold

Subaru Legacy 2,0 JQ stv

Ranger emnet


Zefiro

Anbefalte innlegg

som topic sier ..men hvordan er disse bilene? syns det har gått litt langt men er det mye bil igjen? bilen er i kjempestand. tatt godt vare på..har ingen pers erfaring med subaru ..4x4n er bra den og? hva med motor? muligheter for turbo på denne? styling.,felger etc? ps: denne har gått som sivilbil før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om denne bilen er i kjempestand som du sier, så holder den livet ut om du også tar vare på den. Firehjulstrekket er et av verdens beste, og du kommer ALLTID fram. Motoren er relativt daff, om det er manuell eller automat har jo også enormt å si. Automatkassen på disse bilene er jo håpløst gammeldags. Mulighetene påmotorfronten er jo der, vet ikke hvordan det er med turbo på disse men den ble levert med det på andre markeder.

Styling og felger er også et punkt der Subaruen skuffer, siden de er såppass sære, men du får tak i senkesett og litt diskrè styling.

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svar til Urabus: det er manuell. men jeg har 2 negative ting ... km stand ..syns den har gått altfor langt.. innbytte bilen har jo gått 173250km,,,så når jeg først skal ha "ny" bil vil jeg helst ha en som ikke har gått nesten det samme som den jeg har (Hyundai Coupe). samt at subaruen er HVIT .. egentlig fæl farge:P har forresten funnet en nettside i japan og australia som har tuning og styling til subaru ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japan og Australia er jo der Subaru er mest populært i verden i dag, så det er kanskje ikke så rart. Skal du ha en slik bil anbefaler jeg at du tar den i svart, det kler bilen utrolig bra! Det er klart at alle vil ha lav km-stand, men så lenge servicer har blir tatt og det er helt vanlig vedlikehold og kjøring så holder denne bilen i mange år.

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første bilen er en 2001mod. 157000km, vanlig 2liter manuell.

 

jqhamar.jpg

 

pris 139000,-

 

Men har funnet en 2.0 stv GL med automat ..den er sølv .. 119000km, men 99mod. pris 119000,- kr ..

 

gltnsberg.jpg

 

finere i sølv ja.. men den hvite står her på hamar .den andre et stykke unna..

 

Orker ikke lese alle innleggene, men denne bilen må du styre unna. Jeg har kjøprt lignende bil, og denne forhørte jeg meg grundig om. Eieren av sjappa sier bilen er i tipp topp stand. At lakken er fin. Men tidligere eier av bilen har herpa bilen noe jævli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår