Gå til innhold

Tilbakeslagsventil bakre bremseslange Chrysler Stratus

Ranger emnet


loxus

Anbefalte innlegg

Det jeg trenger er en "tilbakeslagsventil" som sitter som et koblingsstykke bak mellom bremseslange og bremserør. Denne tilbakeslagsventilen brukes spesielt på Chrysler Stratus 97-98-99 mod (kanskje nyere). Jeg har Chrysler Stratus 99' mod 2,0 LE med bremseskiver bak.

 

Jeg var hos en bilhugger og så på en 95 modell, men der var det ingen tilbakeslagsventil å hente.

 

Hvis noen har noe slikt liggende på en delebil, vær så snill å si i fra. Koster meg 1.700,- originalt.

 

Tusen takk :)

[X] 2007 - Volvo C30 2.0D

[ ] 1991 - BMW e34 525i

[ ] 1999 - Chrysler Stratus 2.0

[ ] 2007 - Nissan Narvara 2.5D

[ ] 2005 - Renault Kangoo 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg trenger er en "tilbakeslagsventil" som sitter som et koblingsstykke bak mellom bremseslange og bremserør. Denne tilbakeslagsventilen brukes spesielt på Chrysler Stratus 97-98-99 mod (kanskje nyere). Jeg har Chrysler Stratus 99' mod 2,0 LE med bremseskiver bak.

 

Jeg var hos en bilhugger og så på en 95 modell, men der var det ingen tilbakeslagsventil å hente.

 

Hvis noen har noe slikt liggende på en delebil, vær så snill å si i fra. Koster meg 1.700,- originalt.

 

Tusen takk :)

 

ring å høre me denne karen...http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=14782625&sid=xz7cbajpwuI639368&WT.svl=Link

 

http://tinde.no/bil/delebil/andre/oppland/BL130673

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Feil årsmodell over hele linja :/ Argh!

 

Hvor vanskelig må det være å få tak i en delebil Stratus 99 mod, finnes jo 5000000 stykk av de på veiene :P

[X] 2007 - Volvo C30 2.0D

[ ] 1991 - BMW e34 525i

[ ] 1999 - Chrysler Stratus 2.0

[ ] 2007 - Nissan Narvara 2.5D

[ ] 2005 - Renault Kangoo 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår