MortenM Skrevet Oktober 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2008 hjelp hva skjer med denna bilen, er en audi 5r motor, tok ut ene pluggen i går,nærmest torpedo,styggeste plugg jeg har sett,,,, nedolja,tørka olje,brent olje :( hva som har gjort dette?? pussa vekk å skrapa vekk all olje på den,å testa så hva det jaggu gnist ,men ikke sjekka håssen den ser ut nå.... hva er feil med den :( Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Oktober 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2008 Lenge siden forrige pluggbytte? Kjører du på veldig tynn olje? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet Oktober 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2008 Lenge siden forrige pluggbytte?Kjører du på veldig tynn olje? nei kjører på vanlig10/40 ell noe sånt... ikke lenge siden blugg bytte heller .. sjekka resten av plugga(4stk) hva ikke noe avleiring brent olje+++ på dem ikke noe helt reine å fine.. så da er d 1 plugg/sylinder det skjer no merklig i ell noe Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Oktober 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2008 Dårlige ventiltettninger ? Evt slitte stempelringer på den sylinderen.. Slik at olja kommer forbi ringene og ligger oppå stemplet.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet Oktober 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2008 Dårlige ventiltettninger ? Evt slitte stempelringer på den sylinderen.. Slik at olja kommer forbi ringene og ligger oppå stemplet.. så egentlig er denna motoren min ferdig da :( så da kan jo d være svaret hvorfor den går så dåelig å :( mye koster en bytte motor da tru? Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 Ryker den blått forresten? ;) Om du skrur selv så trenger det ikke bli så veldig dyrt å skifte motor. Hvilken motor er det? :) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet November 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Ryker den blått forresten? ;)Om du skrur selv så trenger det ikke bli så veldig dyrt å skifte motor. Hvilken motor er det? :) nei ryker ikke veldig utenom morraa starten :P uff er den berømte audi 2.3 rekke 5 :D jaja skrur selv viss d er det Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frangran Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Ville vel kanskje sjekka pluggledninger, fordelerlokk og rotor før jeg bytta hele motoren. Fort gjort at det er dårlig kontakt et eller annet sted her som gir dårlig forbrenning på en sylinder. Men det har du kanskje gjort alt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Ville vel kanskje sjekka pluggledninger, fordelerlokk og rotor før jeg bytta hele motoren.Fort gjort at det er dårlig kontakt et eller annet sted her som gir dårlig forbrenning på en sylinder. Men det har du kanskje gjort alt? ujada bytte å styr, bestemmt meg orker ikke mer,,,,,, selger den som den står.... 7000 ell noe tenker jeg orker ikke styre mer heheheh familie far så trenger bil mer enn å stå å sku sånn dagene er Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg