Kristian_E Skrevet Oktober 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Har fått flere små men synlige overflateskader i 2 av felgene mine etter at jeg måtte bruke kjettinger et lite stykke for å komme meg hjem fra nattskift i går. Noe irritert på meg selv som ikke tenkte på den risken..>.< Hva er det lureste å gjøre? Jeg kan kjenne ripene med neglen. Jeg vil ha dem fine igjen, var ikke en skramme i dem før igår:/ Er det noe jeg kan gjøre selv (null erfaring) eller er det lureste å bare levere dem inn til et dekksenter å la dem fikse dem? Noen som har anelse om hvor mye dette kommer på? Mvh. Kristian Siter Audi A4 1,8l B5 '95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Oktober 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 om ripene ikke går i selve stålet, burde du kunne pusse ned felgen selv og få på ny klarlakk for en grei penge hos en lakkør.. Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dingen Skrevet Oktober 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Er jo selvfølgelig for sent å gjøre dette da.. Men Quattro sier bare jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian_E Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 om ripene ikke går i selve stålet, burde du kunne pusse ned felgen selv og få på ny klarlakk for en grei penge hos en lakkør.. Stemmer! :) Takker! Mye tror du en lakkør ville tatt for hele jobben da? Redd for å pusse for mye:/ Siter Audi A4 1,8l B5 '95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian_E Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Er jo selvfølgelig for sent å gjøre dette da.. Men Quattro sier bare jeg:) Hehe, ja tanken har da slått meg ;p Savner'e! Siter Audi A4 1,8l B5 '95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg